مهاجم تازه در تیم فوتبال پرسپولیس! ، کسی یک تنه تاکتیک سرخ ها را عوض می نماید!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، مدیرعامل پرسپولیس مرد اول تقابل با سپاهان شده تا ساعاتی جنجالی را در بگو مگوی رسانه ای با اصفهانی ها لقب گیرد.

مهاجم تازه در تیم فوتبال پرسپولیس! ، کسی یک تنه تاکتیک سرخ ها را عوض می نماید!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری آنلاین، جدال پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی میلی متری پیش می رود و اکنون همه چیز به 90 دقیقه سرانجامی لیگ موکول شده است.

در این میان اما بحث و جدل طرفین برای گرفتن امتیازات بیرونی هم جالب است؛ درویش به عنوان مدیرعامل محبوب پرسپولیسی ها ابتدا پاسخ ادعای جنجالی مورایس که درباره بحث پنالتی گرفتن برای حریف (پرسپولیس) برخلاف آنها و بعلاوه کوشش مربیان سابقا پرسپولیسی (مازیار زارع) برای موفقیت این تیم موضع تندی گرفته بود، با جوابی کنایه آمیز از سوی مدیرعامل سرخ ها روبرو شد.

درویش که بعد از شکل گیری یکی از رجحانن جابجایی چند فصل اخیر پرسپولیس و برآورده شدن انتظارات کامل یحیی گل محمدی به محبوبیتی بالا بین طرفداران رسیده، امیدوار است همچون چند مدیر اخیر این تیم فصل را با کسب عنوان قهرمانی سرانجام دهد. او که بنا به گواه دوستان قدیمی اش از طرفداران چند آتشه این تیم نیز از سالیان گذشته تا قبل از مدیریت این تیم نیز محسوب می گردد، اکنون تنها یک گام برای دستیابی به موفقیت و قهرمانی مجموعه اش فاصله دارد. درویش بعد از رجحان تیمش مقابل گل گهر و تداوم صدرنشینی خیلی زود و با اولین پرسش وبلاگ ساعت دیواری در مورد مواضع عجیب مورایس با کنایه جوابگوی این موضوع شد و گفت: آن طفلک که اصلا بازیکنان ما را نمی شناسند. او احتمالا ده بازیکن کشور خودش هم نداند و این خوراک ناسالم را به او می دهند چراکه حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر آنها نباشد شاید مشکلاتی برای فصل بعدش ایجاد گردد. شما دیدید نتیجه ای که مقابل همان مربی امروز گرفتند متفاوت بود پس اگر اینطور بود نباید سپاهان برنده می شد. ما به خدا اتکا می کنیم و مزد این همه کوشش، بازیکنان و کادرفنی را خواهیم گرفت.

جملات کنایه آمیز درویش ابتدا با واکنش مورایس و پاسخ تند سرمربی پرتغالی سپاهان روبرو شد و در ادامه نیز مدیریت این باشگاه اصفهانی در اطلاعیه ای از حمایت شان از سرمربی تیم شان و شکایت از مدیرعامل پرسپولیس خبر دادند.

با این حال به نظر می رسد درویش در رجحانن مقطع زمانی خود را خرج تیم نموده باشد و با سیبل شدن در این ماجرا، فشار را کاملا از روی تیمش برداشته و خودش را درگیر این موضوع کرد تا به نظر برسد با این ترفند در پی تمرکز بیشتر تیمش در فاصله 90 دقیقه تا جام باشد.

درویش به خوبی می دهند که ماحصل حتی درگیری کلامی شدیدتر از این نیز تنها می تواند جریمه نقدی را برای وی در پی داشته باشد اما با هدف قرار دادن سرمربی حریف، فکر او را تا حدی درگیر این دعوای زرگری نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهاجم تازه در تیم فوتبال پرسپولیس! ، کسی یک تنه تاکتیک سرخ ها را عوض می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم تازه در تیم فوتبال پرسپولیس! ، کسی یک تنه تاکتیک سرخ ها را عوض می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید