معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، هتل های لوکس ارزان سنگاپور

هتل های لوکس ارزان سنگاپور : سنگاپور یکی از مقاصد گردشگری در جنوب آسیا است که داری فرهنگ غنی است که داری غذاهای الهام بخش، معماری های عالی و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد،

معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور

بلیط هواپیما در طاهاگشت

سنگاپور همچینن دارای رستوران و هتل های لوکس و در سطح دنیای است که می توانید یک اقامت به یاد ماندنی داشته باشید سنگاپور هم مثل مناطق توریستی دنیا دارای هزینه های بالایی است که باعث می شود بعضی توریست از سفر به این کشور جذاب و دیدنی خود داری کند اما نگران نباشید در این مقاله ما شما را با هتل های لوکس و ارزان قیمت این کشور آشنا میکنیم تا یک سفر شگفت انگیز و ارزان قیمت داشته باشید پس با ما همراه شوید.

به طور معمول، سنگاپور یک مقصد گران قیمت برای توریستان است. اما این بدان معنا نیست که توریستان در این کشور نمی توانند با هزینه کمتر گردش نمایند. یافتن مکان ها و فعالیت های ارزان قیمت در این کشور کار چندان دشواری نیست. در این مقاله هتل های ارزان قیمت سنگاپور را که در شهر های مختلف آن قرار دارند و توریستان به وسیله آن ها می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند، لیست نموده ایم که در ادامه می توانید با آ ن ها آشنا شوید. البته این هتل ها هیچ کدام لوکس و عالی نیستند و ظریف کاری های خاص خود را نیز ندارند، اما راحت هستند و توریستان می توانند اقامت خوبی در آن ها داشته باشند.

+ هزینه سفر به کوالالامپور

+ همه چیز در مورد سفر به مالزی

هتل Amrise

هتل Amrise در منطقه Geylang قرار گرفته است. این هتل تنها از 2 ستاره بهره می برد و هزینه های اقامت در آن نیز پایین هستند. لازم به ذکر است که این هتل صندلی هفتم را در بین اقامتگاه های محبوب سنگاپور دارد. هتل Amrise دارای 58 اتاق برای میهمانان است که از ویژگی های آن ها نیز می توان به تهویه هوا اشاره نمود. هتل مذکور 24 ساعته باز است و از دیگر ویژگی های آن می توان به خشک شویی و مرکزی برای خرید اشاره نمود. یکی از شهرت های این هتل به کارکنان آن باز می شود که عملکرد بسیار خوبی دارند و آموزش دیده هستند. توریستان با اقامت در هتل Amrise، فاصله اندکی با بسیاری از جاذبه های توریستی شهر خواهند داشت که در این بین می توان به آبنمای Wealth Padang و موزه هنر سنگاپور اشاره نمود. مراکز تجاری زیادی نظیر Suntec سنگاپور و سنگاپور Expo نیز در اطراف این هتل قرار گرفته اند. بدین نکته نیز توجه داشته باشید که هتل Amrise در فاصله 13.3 کیلومتری از فرودگاه چانگی سنگاپور قرار گرفته است.

+ خوشمزه ترین غذاهای خیابانی در مالزی

+ معرفی باغ پرندگان مالزی

هتل Asphodel Inn

منطقه کوچک هندی های سنگاپور، مکانی است که یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت در آن قرار گرفته است. Asphodel Inn هتلی 1 ستاره است که با وجود قیمت اقامت پایین، خدمات خوبی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد. توریستان می توانند اتاق خود را از بین 55 اتاق معمولی و اتاق های برتر انتخاب نمایند. این هتل اقامتگاهی کوتاه یا طولانی مدت برای توریستان است. امکانات نسبتا خوبی نیز در آن وجود دارد که باعث می شوند تجربه خوبی در آن داشته باشید. از امکانات این هتل می توان به اینترنت بی سیم، خشک شویی، پارکینگ رایگان و پاسخگویی 24 ساعته اشاره نمود. هتل مذکور در فاصله اندکی از مرکز Mustafa ،Haji Lane و خیابان اورچارد قرار گرفته است. مجتمع خرید Raffles City و تئاتر Esplanade نیز از سایر مکان های موجود در اطراف این هتل هستند.

+ هشت روز سفری خوش به مالزی و سنگاپور

+ لذت خرید در مارینایی ، سنگاپور را تجربه کنید

هتل Fragrance - Elegance

Fragrance - Elegance یک هتل 2 ستاره در سنگاپور است که در حاشیه منطقه کوچک هندی ها قرار گرفته است و آسایش خوبی برای توریستان فراهم می نماید. از ویژگی های این هتل می توان به فاصله نزدیک آن با چاینا تاون Heritage Center که یک مکان تاریخی است، اشاره نمود. موزه ملی سنگاپور و معبد Veeramakaliamman نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. در کنار حس و حال خاصی که در منطقه هندی ها وجود دارد، توریستان می توانند از بهترین غذاهای هندی نیز در رستوران های این منطقه لذت ببرند. از امکانات موجود در هتل Fragrance - Elegance می توان به کنترل دمای اتاق، تلویزیون، پخش نماینده DVD، چای ساز یا قهوه ساز، تلفن با امکان شماره گیری مستقیم، حمام، لوازم بهداشتی و سشوار اشاره نمود. کافه تریای موجود در هتل نیز مکانی است که می توانید در آن یک وعده ناهار دلپذیر داشته باشید. در این هتل استعمال دخانیات آزاد است و یک زمین تنیس نیز برای توریستان در نظر گرفته شده است. در این مقاله از کجارو با بهترین هتل های ارزان قیمت سنگاپور آشنا شدیم که اقامت در آ ن ها می تواند هزینه هایتان را کاهش دهد. نظر شما در مورد سنگاپور چیست؟ آیا یکی از مقاصدی است که دوست دارید به آن سفر کنید؟

+ سفر به لنکاوی مالزی

+ اولین سفر به مالزی با رعایت این نکات

+ مالزی وارث میراث فرهنگ اسلام، چین و غرب

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول

به "معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های لوکس ارزان سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید