معرفی مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، یکی از مهم ترین چالش های افراد در خرید گوشی موبایل، شرایط باتری از لحاظ قابل تعویض بودن است. این گروه از کاربران، به این ویژگی گوشی های موبایل به عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می نمایند. امتیازی که به طور مثال، گوشی های اندروید را نسبت به مدل های آیفون اپل متمایز نموده است. آیا اطلاع دارید مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض کدام مدل ها هستند؟ برای آشنایی با این مدل ها ، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

معرفی مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

ویژگی های گوشی با باتری قابل تعویض

باتری قابل تعویض با غیرقابل تعویض چه تفاوتی با هم دارند؟ به طور معمول، در گوشی هایی که باتری غیرقابل تعویض دارند به راحتی نمی توان درب پشتی را باز کرد و فرایند تعویض باتری موبایل را پشت سر گذاشت. اما در مدل های باتری قابل تعویض، شما به راحتی با باز کردن قاب پشتی می توانید به این ویژگی دست پیدا کنید. باتری های قابل تعویض، هم به صورت لیتیوم یونی و هم در مدل پلیمری فراوری می شوند.

چند ویژگی گوشی با باتری قابل تعویض عبارت است از:

  • ارزش فروش مجدد
  • طول عمر
  • هزینه تعمیر و تعویض
  • قابلیت استفاده مجدد
  • امکان ادامه فعالیت بعد از آسیب با مایعات

مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

بسیاری از عناوین تازه فراوریی تلفن همراه در بازار، با گوشی غیرقابل تعویض ارائه می شوند. ولی هنوز مدل هایی وجود دارند که برای افرادی که قابلیت تعویض باتری را به عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می نمایند، عرضه می شوند. مهم ترین مدل ها عبارتند از:

1. گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 6 pro

گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 6 pro دارای لبه هایی با نوارهای عمودی است که پشت قاب آن قرار گرفته اند. روی لبۀ پایین این گوشی، دو طرف پورت یواس بی تایپ سی به چشم می خورد و در پشت تلفن، یک دوربین دوگانه اصلی وجود دارد. قاب پشتی گوشی از شیار کوچکی که در قسمت بالا سمت راست واقع شده است، قابلیت باز شدن داشته که نشانگر این است که این مدل با باتری قابل تعویض طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی: 12 دلیل داغ کردن پشت موبایل + راهکار

2. گوشی سامسونگ Galaxy Xcover 4s

سامسونگ گلکسی Xcover 4s نسخه ای تازه از مدل Xcover است که برای اولین بار در سال 2017 به بازار موبایل دنیا عرضه شد. سخت جان بودن از مهم ترین مشخصه های این مدل گوشی شرکت سامسونگ محسوب می گردد. این مدل، دارای یک دوربین اصلی تکی بوده و سیستم عامل پیش فرض این مدل، اندروید9 است. این گوشی بعلاوه از کارت حافظۀ خارجی و استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می نماید. به صورت کلی گلکسی Xcover 4s از پرمخاطب ترین مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض به شمار می رود.

3. گوشی سامسونگ Galaxy S5

مدل s5 احتمالاً آخرین ورژن از سری Galaxy S باشد که دارای قابلیت باتری قابل تعویض است. این گوشی سامسونگ علاوه بر قابلیت باتری قابل نو شدن، صفحه نمایشی از مدل Super Amoled و رم 2گیگابایتی دارد. سنسور عقب این مدل 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن قابلیت عکاسی با رزولوشن 2 مگاپیکسل را داراست. این گوشی سامسونگ به دلیل هزینۀ مناسب از مناسب ترین گوشی های مقرون به صرفه قیمت بازار در نظر گرفته می گردد.

برای تعمیر و تعویض باتری گوشی از برترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید.

محاسبه قیمت برای شما

4. گوشی سامسونگ Galaxy Note 4؛ یک گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

این مدل، یکی از پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ با قابلیت تعویض باتری است که حتی ورود نسل Note 5 هم نتوانست از محبوبیت آن در بازار کم کند. این مدل از کارت حافظۀ جانبی هم پشتیبانی می نماید.

مطالعه بیشتر: با معایب و مزایا تعویض باتری گوشی آشنا شوید!

5. گوشی سامسونگ Galaxy A10

باتری گوشی سامسونگ گلکسی A10 3400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و جنس آن، لیتیوم یونی است. صفحۀ نمایش این مدل گوشی، 5.5 اینچی بوده و شما می توانید با صرفه جویی در مصرف باتری گوشی سامسونگ Galaxy A10، از این دستگاه به مدت 24 ساعت با حالت 10 درصد ظرفیت به جامانده بهره ببرید.

اگر باتری گوشی سامسونگ Galaxy A10، به سرعت تخلیه می گردد یا تغییر شکلی در قسمت پشت گوشی اتفاق افتاده، اصلاٌ نباید نگران بود! این مدل گوشی سامسونگ، این امکان را به شما می دهد که با تعویض باتری، به سرعت راندمان دستگاه را به حالت اولیه بازگردانید.

اگر شما هم یک موبایل سامسونگ با باتری قابل تعویض را می شناسید که در این مطلب به آن اشاره نشده، نام مدل آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: آچاره

به "معرفی مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدل های گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید