لحن تهدیدآمیز سعودی ها در واکنش به احتمال عدم حضور استقلال در عربستان خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، نشریه المیدان الریاضی مدعی شد: اگر تیم های باشگاهی ایران در عربستان حضور پیدا نکنند با محرومیت و جریمه) روبرو خواهند شد.

لحن تهدیدآمیز سعودی ها در واکنش به احتمال عدم حضور استقلال در عربستان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت دیواری، پس از دو تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته علیه فوتبال ایران و دادن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های انتخابی جام جهانی به کشورهای عربستان سعودی و بحرین ضربه عملا وجود دست های پشت پرده و تاثیر سیاست در تصمیم گیری های ورزشی را به خوبی نشان داد.

پس از کش و قوس های فراوان درباره میزبانی کشورهای مختلف از گروه های چهارگانه لیگ قهرمانان آسیا، بالاخره میزبانی دو تیم گروهی که تیم های استقلال و فولاد در آن حضور داشتند به عربستان داده شد و این درحالی بود که هیچ میزبانی چه در سطح باشگاهی و چه در رقابت های انتخابی جام جهانی به ایران داده نشد.

نشریه المیدان الریاضی در گزارشی به میزبانی عربستان از دو تیم استقلال و فولاد و اعتراض متقابل طرف ایرانی پرداخته و در قسمت هایی از این مطلب، به نقل از منبعی در AFC و با لحنی تهدید آمیز مدعی شد که اگر تیم های باشگاهی ایران (استقلال و فولاد) در عربستان حاضر نشوند با محرومیت و جریمه روبرو خواهند شد.

در ادامه این گزارش آمده: این اعتراض باشگاه های ایران به میزبانی عربستان خدشه ای وارد نمی کند، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این تمام ضمانت های لازم از کشورهای میزبان برای برگزاری پیروز و درست را گرفته و مسئله ای در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

روز گذشته هم کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون ایران به میزبانی بحرین با زبان تهدید صحبت نموده بود و اعلام نموده در صورت انصراف ایران از حضور در مسابقات انتخابی مسئله ای در ادامه مسابقات بوجود نمی آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لحن تهدیدآمیز سعودی ها در واکنش به احتمال عدم حضور استقلال در عربستان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحن تهدیدآمیز سعودی ها در واکنش به احتمال عدم حضور استقلال در عربستان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید