فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری (ایبنا)؛ این کتاب که برای گروه سنی 12 سال به بالا (نونهال) مناسب است به مسائل و مسائل شهری، اجتماعی و زیست محیطی شهر تهران پرداخته شده است.

فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد

تولایی، این کتاب را به شهر تهران تقدیم نموده و در مقدمه آن آورده است: تهران، شهری که سرفه می نماید/ خسته است/ اما هنوز درخت و پرنده دارد.

کتاب فردا پلاک فرد دربردارنده 15 قطعه شعر شامل: مهمانی کوچک، سوغات، فردا پلاک فرد، تعارف، یک اتفاق روشن، دل خوشی، روزهای کوچه ای، دیدار، کوله پارکی، دنیای کوچک من، پاییز، زمستانی، رعایت ادب، ناگهان و نشانی روز است.

در شعر رعایت ادب این کتاب می خوانیم:

آن درخت گفت:/ وقتی ما نهال بودیم/ جرئت نمی کردیم شاخه هامان را/ جلوی درختان دراز کنیم!/ این درخت گفت:/ اما امروز گل ها و بوته ها/ از دیوار راست می روند بالا!/ درخت ها خیره شدند/ به دیوار آن سوی بزرگراه؛/ به باغچه عمودی.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این کتاب را در 24 صفحه رنگی با قطع خشتی و با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه منتشر نموده است.

علاقه مندان می توانند کتاب شعر فردا پلاک فرد را با قیمت 22 هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و بعلاوه پایگاه فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید