رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، پرینتر های سه بعدی روز به روز پیشرفته تر می شوند. این دستگاه ها با مجموعه ای از فرآیند ها مواد را به صورت کنترل شده به یکدیگر پیوند داده و یک شی سه بعدی ایجاد می کنند. چاپ سه بعدی معمولا یک سرگرمی وقت گیر و پرهزینه است.

رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، شرکت Anker یک شرکت فناوری چینی است که طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی را انجام می دهد. این شرکت محصولاتی همچون دستگاه های خانه هوشمند Eufy، محصولات صوتی Soundcore، پروژکتور های Nebula و لوازم جانبی خودرو Roav را به بازار عرضه کرده است. Anker به تازگی یک پرینتر سه بعدی منحصر به فرد به بازار عرضه کرده است. این محصول AnkerMake M5 نام دارد و با قیمت اولیه 499 دلار به بازار عرضه شده است.

پرینتر سه بعدی AnkerMake M5 با ویژگی های فوق العاده ای عرضه می شود. با استفاده از این پرینتر می توانید اشیاء چاپ شده را از راه دور تماشا کنید، فیلم های تایم لپس آثارتان را ضبط می کند، می تواند به طور اتوماتیک یک کار چاپ را متوقف کند و در صورتی که ببیند چاپگر به جای قطعه ای مفید، پلاستیک مذاب تولید می کند به شما هشدار می دهد. شاخص ترین ویژگی این پرینتر سرعت آن است. Anker ادعا می کند که این پرینتر می تواند پنج برابر سریعتر از رقبا اشیاء را چاپ کند. این عدد یک مقدار تئوری نیست، اگر دستگاه را بطور دقیق کالیبره کنید، بسیار سریعتر از سایر پرینتر ها چاپ خواهد کرد.

به گفته این شرکت، AnkerMake M5 به طور اتوماتیک با سرعت 250 میلی متر بر ثانیه چاپ می کند. 250 میلی متر بر ثانیه پنج برابر سریع تر از سرعت پیش فرض پرینتر سه بعدی Ender 3 Pro است.

پرینتر فوق العاده AnkerMake M5 اشیاء را با حداکثر ابعاد 235 در 235 در 250 میلی متر می تواند چاپ کند. Anker ادعا می کند که می تواند صفحه ساخت محور Y را با استفاده از یک موتور پله ای با درایور های زیرمجموعه قوی و دو تسمه به جای یک تسمه حرکت دهد. پایه ها به جای یک پیچ بر روی دو پیچ سربی بالا و پایین می فرایند و دارای یک سطح ساختاری قابل جابجایی می باشد که برای قرار دادن تصویر چاپی عالی به نظر می رسد.

این پرینتر برای ثابت ماندن از یک پایه آلیاژ آلومینیومی سنگین استفاده می کند و به گفته Anker برای چاپ دقیق تر از الگوریتم های پیشرفته بهره می برد. با استفاده از این پرینتر می توان طرحی را از طریق اینترنت دانلود کرد، آن را مستقیماً از طریق وایفای یا حتی از راه دور و بصورت ابری به حافظه داخلی 8 گیگابایتی چاپگر ارسال کرد. پس از آن پرینتر اقدام به چاپ طرح مورد نظر شما می کند. پس از اتمام کار، یک ویدئوی تایم لپس کامل از طریق پرینتر آماده می شود که می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پرینتر سه بعدی فوق سریع انکر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید