رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کوچکترین عضو شاسی بلندهای لوکس هونگچی، یعنی HS3، قرار است جای خالی SUV کامپکت را در سبد محصولات این شرکت پر کند.این خودرو ارزان ترین SUV این شرکت محسوب می شود.

رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

امیرمسعود عابدین: هونگچی HS3 پیش از این در نمایشگاه خودروی شانگهای 2023 رونمایی شد و در 17 ژوئیه عرضه خواهد شد.

از نظر ظاهری، همان زبان طراحی غالب در محصولات هونگچی را دارد.دیلایت C شکل در کنار چراغ اصلی که در قسمت پایین تری قرار گرفته است، و همچنین در کنار جلوپنجره بزرگ هونگچی، جلوه نسبتا زیادی دارد.

خط کشیده قرمز رنگ معروف در محصولات هونگچی در این خودرو هم حضور دارد.کروم کاری اعمال شده در این قسمت به مجذوب کنندهیت آن افزوده اند.

در نمای کناری به جز طراحی اسپرت رینگ ها و لاین قرمز رنگ رو گلگیر و درب جلویی، نکته خاص دیگری ندارد.

چراغ پشتی متصل به هم و چند شاخه با الهام از دم کوسه، بیشترین جلب توجه را در این قسمت دارد.طبق معمول خودروهای چینی، با دیفیوزر اسپرت و همچنین اگزوزهای فیک روبه رو هستیم.

مشتریان می توانند از شش رنگ بیرونی شامل سفید، خاکستری، مشکی، سقف سفید + مشکی، سقف سبز + مشکی و سقف آبی + مشکی خودروی خود را سفارش دهند.

بیشتر بخوانید:

دکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!

هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

طراحی مجذوب کننده و تکنولوژیکی کابین HS3 یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود.فرمان 3 پره دی -کات در کنار یک نمایشگر افقی و عمودی، بیشترین جلب توجه را دارند.

نمایشگر اینسترومنت یا کیلومترشمار 12.3 اینچی و نمایشگر اطلاعات-سرگرمی 12.6 اینچی در این مدل عرضه می شود.بسته به مدل، سایر ویژگی های کابین شامل ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی و چراغ های محیطی 253 رنگ است.کنسول وسط دارای دو پد شارژ بی سیم و دو جا لیوانی است.صندلی های جلو را می توان به صورت برقی تنظیم کرد و از گرمایش و تهویه پشتیبانی می کند.

دو گزینه پیشرانه در دسترس است:

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که 166 اسب بخار قدرت و 258 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.شتاب صفر تا صد در این نسخه 9.9 ثانیه اعلام شده است.قدرت از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو منتقل می شود.

پیشرانه بعدی 2 لیتری توربوشارژ بوده که حدود 250 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.شتاب صفر تا صد این نسخه 7.2 ثانیه اعلام شده است.وظیفه انتقال قدرت بر عهده یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است.

مدل فعلی این خودرو در چین با قیمت 27 الی 37 هزار دلار به فروش می رسد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیستقیمت روز خودرو در وبلاگ ساعت دیواری مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید