خبرنگاران مه غلیظ جاده های زنجان را فرا گرفته است

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، زنجان - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ در جاده های کوهستانی این استان موجب کاهش دید افقی شده است، رانندگان خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن نمایند.

خبرنگاران مه غلیظ جاده های زنجان را فرا گرفته است

جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعت دیواری اضافه کرد: هم اکنون جاده های زنجان - بیجار، زنجان - طارم، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - تهم - چورزق، خدابنده - همدان و ابهر به خدابنده پوشیده از مه غلیظ است و امروز تا ساعاتی دیگر شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها نیز خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در مورد تردد در جاده های استان زنجان در حال حاضر رانندگانی که موادغذایی، سوختی و سرویس کارکنان شرکت ها و دستگاه های اجرایی هستند که در جاده ها تردد دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ضرورت دارد این رانندگان، خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، به ویژه چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی نموده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد ننمایند.

یوسفی، از همه رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه جهت پرهیز نمایند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر 32 اکیپ راهداری در 32 گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های بین راهی این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از جهتهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

یوسفی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند.

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در جهتهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

جهتهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مه غلیظ جاده های زنجان را فرا گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مه غلیظ جاده های زنجان را فرا گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید