جین سیمور از بازی کردن در نقش دکتر کوئین در سریال پزشک دهکده یا Medicine Woman می گوید

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، به گفته جین سیمور، دکتر کویین در سریال پزشک دهکده یا Medicine Woman از اول قرار نبود این سریال اینقدر مفصل در 150 قسمت ساخته گردد و حتی دو فیلم تلویزیونی بر اساس آن ساخته گردد.

جین سیمور از بازی کردن در نقش دکتر کوئین در سریال پزشک دهکده یا Medicine Woman می گوید

سیمور در مصاحبه ای با EW Role Call که در آن به بسیاری از نقش های به یاد ماندنی او پرداخته شده، می گوید: من هرگز قرار نبود این کار را انجام دهم. حتی قرار هم نبود که این ساخته گردد.

بازی در سریال درام CBS در انتها ازدواجش با مدیر برنامه اش، دیوید فلین، که او را درگیر بعضی از شرایط ناگوار نموده بود، برای او رقم خورد.

او می گوید: ما ازدواج کردیم، صاحب دو فرزند شدیم و پس از آن من یک طلاق ویرانگر داشتم که در آن همه چیز را از دست دادم. من تقریباً 9 میلیون دلار از دست داده بودم، همه بانک ها از من شکایت نموده بودند، از جمله FDIC. دیگر من بی پول، بی خانمان و دو فرزند هم داشتم.

بنابراین با نماینده ام تماس گرفتم و گفتم: هر کاری باشد، انجام می دهم.

بنابراین نقش دکتر کوین به او پیشنهاد شد. من فیلمنامه را ساعت 10 شب همان شب گرفتم. ساعت 10 صبح روز بعد باید بله یا نه می گفتم و ظهر مستقیماً وارد برای تعویض لباس حاضر می شدم و ساعت شش صبح فیلم برداری را آغاز می کردم و باید یک قرارداد پنج ساله امضا می کردم.

جین سیمور نگران بود که این نقش او را از بازی در یک فیلم کمدی پارامونت باز دارد.

اما آنها گفتند، اوه، نگران نباش. این یک نقش اول است. این یک شوی پزشکی است. تو با و حیوانات وگرد و خاکی است، یعنی یک محیط وسترن سر و کار داری.

اول حدس زده می شد که این محصول تبدیل به یک فیلم خوب تلویزیونی گردد و کسی نمی دانست این پروژه ادامه دار خواهد بود.

اما لحظه ای که سیمور با جو لاندو به صحنه فیلمبرداری رفت، متوجه شد که این نقش جادویی است و برای او مناسب است. او پایین ترین سطح زندگی اش بود و کاراکتر زن پزشک سریال هم به منقطه دورافتاده ای رفته بود و باید با همه این مسائل و مسائل کنار می آمد.

سیمور آغاز به تبلیغ سریال به عنوان موفقیت بزرگ بعدی CBS کرد، آن هم در شرایطی که حتی CBS هم نمی خواست باور کند.

من فقط این را فهمیده بودم و مدام به همه شرکت های وابسته می گفتم این برترین شوی سال است. به یاد دارم رئیس آن موقع CBS، جف ساگانسکی، به من نگاه کرد و گفت: چرا این حرف را زدی؟ گفتم: چون اینطور است. من فقط تمام برنامه های دیگر را دیدن کردم. همین است که گفتم. سریال تا به حال در 98 کشور جهان پخش شده.

جالب است بدانید که جین سیمور هنوز فعال است و تازه ترین کار او یک سریال 8 قسمتی جنایی- اسراآمیز به نام Harry Wild است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "جین سیمور از بازی کردن در نقش دکتر کوئین در سریال پزشک دهکده یا Medicine Woman می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جین سیمور از بازی کردن در نقش دکتر کوئین در سریال پزشک دهکده یا Medicine Woman می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید