جلالی: شکست مقابل شهر خودرو فوق العاده تلخ بود، گل حریف می توانست آفساید باشد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان شکست تیمش مقابل شهر خودروی مشهد را فوق العاده تلخ توصیف کرد.

جلالی: شکست مقابل شهر خودرو فوق العاده تلخ بود، گل حریف می توانست آفساید باشد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل شهر خودروی مشهد گفت: طفلکی بچه ها با تمام وجود بازی کردند و اصلاً مستحق شکست نبودیم. شاید حق ما این بود که در این بازی پیروزی شویم و بازیکنان ما واقعاً عملکرد خوبی داشتند، اما یک غفلت می تواند سرنوشت را معلوم کند. از این به بعد بازی های خیلی مهمی در پیش داریم و باید تمام تمرکز خود را روی آن بگذاریم.

وی در ادامه اضافه نمود: اکنون می خواهیم تمرکز تیم ما حفظ گردد. این بازی خوب که منجر به شکست ما شد، نباید تمرکز و اتحاد ما را به هم بزند. باید همچنان همدل و متحد باشیم و نگاه ما به آینده باشد تا از ملاقاتهای بعدی، امتیازات بهتری جمع کنیم. این مسابقه فوق العاده تلخ بود. انسان بعضی اوقات نمی تواند نتیجه را هضم کند که این بازی چنین شرایطی داشت.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره تعویض های خود توضیح داد: پس از تعویض ها بر بازی مسلط تر شدیم. اگر رضا محمودآبادی در آن فرصت گلزنی با بغل پا به توپ ضربه می زد، توپ گل می شد. ساختار گلی که خوردیم، ربطی به تعویض ها نداشت؛ بلکه روی یک توپ بلند و غافلگیری بود. گلایه ای از بازیکنان ندارم؛ چون آنها با تمام وجود و توان بازی کردند و حس خوبی برای این ملاقات داشتند. البته همواره این گونه نمی گردد و در ملاقاتهای آینده، حتماً این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

جلالی درباره قضاوت سیدمهدی سیدعلی گفت: فیلم ها چندان واضح نیست، اما نگاه ما از کنار زمین این بود که گل حریف می توانست آفساید باشد. باید دوربین هایی باشد که این صحنه ها را بهتر ببینیم. داوری روی هم رفته بد نبود و گلایه ای راجع به قضاوت داور نداریم.

وی درباره ملاقات هفته آینده شاگردانش مقابل پیکان اظهار داشت: اصل بازی ما و فینال ما همین است. ابتدا با پیکان بازی می کنیم و در سیرجان به مصاف شاهین می رویم. این ملاقاتها، اصلی ترین بازی های ما در لیگ سال جاری است که باید از این بازی ها، امتیازات خوبی بگیریم. به همین خاطر می گویم این شکست خیلی تلخ بود. نباید اجازه دهیم این تلخی، روحیه تیم ما را پایین بیاورد و باید تیم را سرپا نگه داریم تا هدف ما به دست بیاید. حتماً این هدف را به دست می آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلالی: شکست مقابل شهر خودرو فوق العاده تلخ بود، گل حریف می توانست آفساید باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: شکست مقابل شهر خودرو فوق العاده تلخ بود، گل حریف می توانست آفساید باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید