تازهترین خبر از مقدار محرومیت و جریمه کنعانی زادگان، دردسر تازه گل محمدی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس جهت حضور در این کمیته و ادای پاره ای از توضیحات دعوت کرد.

تازهترین خبر از مقدار محرومیت و جریمه کنعانی زادگان، دردسر تازه گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت دیواری، اخیرا کلیپی از محمد حسین کنعانی مدافع تیم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده که در آن به طرفداران تیم فوتبال استقلال توهین و فحاشی می نماید.

در پی انتشار این کلیپ احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از مدافع ملی پوش پرسپولیس در دادسرای فرهنگ و رسانه، کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی اعلام جرم و شکایت کرد.

شاید برای خیلی ها به ویژه طرفداران پرسپولیس این سئوال پیش بیاید که جریمه احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان چه می تواند باشد؟

در همین ارتباط یک منبع آگاه و نزدیک به فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: به احتمال فراوان محمد حسین کنعانی زادگان یک جلسه از همراهی تیمش محروم و مبلغ 100 میلیون ریال هم بابت این رفتار و گفتار جریمه نقدی خواهد شد.

این درحالیست که پرسپولیس 5 بازی دیگر تا انتها فصل با حریفان خود پیش روی دارد و محرومیت کنعانی زادگان می تواند دردسر جدیدی برای یحیی گل محمدی باشد. البته شنیده می گردد این محرومیت در بازی با فولاد خوزستان اعمال نشده و به احتمال زیاد در ملاقاتهای بعدی در نظر گرفته خواهد شد. در صورت محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان ملی پوش، یحیی گل محمدی می تواند از فرشاد فرجی مدافع مازندرانی خود استفاده کند که او هم به تازگی محرومیت خود پس از جنجال های دربی را پشت سرگذاشته است!

لازم به ذکر است قرار است این بازیکن پس از ملاقات پرسپولیس مقابل فولاد در جلسه کمیته اخلاق شرکت نموده و دفاعیات خود را درباره ویدیوی منتشر شده ارائه کند. بعلاوه باشگاه پرسپولیس که پیگیر این پرونده است آنالیز هایی را درباره این فیلم و اقدام مدافع خود انجام داده و به احتمال فراوان لایحه ای را در جلسه کمیته اخلاق ارائه خواهد نمود. جالب آن که این مدافع ملی پوش به تازگی مدعی شده است که ویدئوی منتشر شده، صداسازی بوده و واقعیت نداشته است زیرا به طرفداران همه تیم ها احترام می گذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تازهترین خبر از مقدار محرومیت و جریمه کنعانی زادگان، دردسر تازه گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازهترین خبر از مقدار محرومیت و جریمه کنعانی زادگان، دردسر تازه گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید