افتتاح اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو هم زمان با هفته دولت

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، تهران (پانا) - اولین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

افتتاح اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو هم زمان با هفته دولت

به گزارش وزارت صمت، آیین رونمایی و افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در این مراسم از پلتفرم و محصول خودروی مالی، پلتفرم آفرود ملی، پلتفرم کلاس میانه و خودروی برقی با داخلی سازی بالای 50 درصد، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خودروی تجاری، کتاب تبیین رویکرد دانش بنیان شدن صنعت خودرو و چند پلتفرم دیگر رونمایی کرد.

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشریح برنامه های تدوین شده برای تحول بنیادی صنعت خودرو در دولت سیزدهم عنوان نمود و گفت: این نمایشگاه در زمینه افزایش فراوری، افزایش کیفیت، کاهش هزینه های تمام شده و ارتقای رقابت پذیری محصولات صنعت خودروی کشور فعالیت خود را شروع نموده است.

وی بعلاوه اضافه کرد: نمایشگاه تحول صنعت خودرو کوشش دارد تا با دستیابی به بازارهای صادراتی، و نیز حرکت به سمت تحولات فناورانه نو خودرو در حوزه برقی سازی گام بردارد.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور با حضور بیش از 10 شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن ها و بیش از 100 شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افتتاح اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو هم زمان با هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین نمایشگاه تحول صنعت خودرو هم زمان با هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید