از بین بردن غبغب با 5 حرکت آسان

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، آب کردن غبغب با انجام چند حرکت اصلاحی موثر شامل حرکات ورزشی است که بیشتر در ناحیه گردن انجام می گردد و به علت قرار دادن غبغب در موقعیت خاص موجب کوچک شدن غبغب می گردد.

از بین بردن غبغب با 5 حرکت آسان

از بین بردن غبغب با انجام حرکات ورزشی که در این مطلب مشاهده می کنید منجر به سفت شدن عضلات این محدوده از بدن شده و خوش فرمی غبغب و گردن را به وجود می آورد. پس با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

دلیل به وجود آمدن غبغب چیست؟

دلیل عمده ایجاد غبغب بالا رفتن بیش از حد وزن و داشتن سبک زندگی ساکن و غیبرطرفال است. اما با بالا رفتن سن هم، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار افتادگی می گردد. برای از بین بردن غبغب این تمرینات روزانه ، عضله پلاتیسما و بعلاوه عضلات دیگر آن ناحیه را سفت تر می نماید. بعد از این برای مدتی این تمرینات را انجام دادید، این عضلات سفت شده و زمان کمتری برای حفظ آن احتیاج خواهید داشت زیرا حفظ عضله بسیار راحت تر از ساختن آن است.

حرکات ورزشی برای از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب این تمرین بسیار موثر این است که دهانتان را تا جایی که ممکن است باز نموده و زبانتان را هم تا جایی که می توانید بیرون بیاورید، انگار می خواهید آن را به چانه تان برسانید. 10 ثانیه در این حالت بمانید و بعد به حالت آغاز برگردید. این حرکت را ده مرتبه تکرار کنید. وقتی این تمرین را انجام می دهید احساس خواهید کرد که عضلات چانه و گردنتان درحال سفت شدن هستند.

درمان غبغب با یک ورزش ساده

حرکت بعدی تمرینی است که روی عضلاتی کار می نماید که از فک پایین تا گردنتان امتداد دارد. صاف ایستاده و گردنتان را هم صاف نگه دارید، با بالا کشیدن لب ها به روی دندان هایتان و پایین بردن گوشه های لب، تاندون های فکتان را سفت کنید. 10 ثانیه در این حالت بمانید و بعد شل کنید. این تمرین را ده مرتبه تکرار کنید.

حرکت چانه: این تمرین به سفت و قوی کردن عضلات صورت و گردنتان یاری می نماید. صاف بایستید و پشت و گردنتان را صاف نگه دارید. چانه تان را به سمت سقف بالا بکشید و لب هایتان را هم به حالت بوسه زدن جمع کنید. تا 10 ثانیه در این حالت بمانید و رها کنید و برای نتیجه بهتر این تمرین را ده مرتبه تکرار کنید.

سریع ترین راه برطرف غبغب با ورزش

حرکت بعدی با جمع کردن لب ها و راهنمایی فک به سمت جلو و بازگرداندن آن به سمت عقب موجب کشش عضلات شده و منجر به آب شدن غبغب می گردد. مانند حرکات قبلی این حرکت را هم 10 مرتبه و هر دفعه به مدت 10 ثانیه انجام دهید.

گردن را به سمت شانه ها خم کنید و در هر سمت 10 ثانیه نگاه دارید و این حرکات را در هر سمت 10 مرتبه انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این 4 عمل زیبایی شما را می کشند! را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "از بین بردن غبغب با 5 حرکت آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بین بردن غبغب با 5 حرکت آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید