شروع مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، مدیرکل دفتر حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعطای تسهیلات مرحله دوم خسارت کرونا به صنعتگران و عرضه کنندگان صنایع دستی که در مرحله اول از این تسهیلات استفاده نکردند، اطلاع داد.

شروع مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، فرهاد فلاح با اشاره به کوشش های صورت گرفته به منظور حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی و صنعتگران در دوره کرونا، گفت: در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پرداخت تسهیلات کرونا به مراکز توزیع و عرضه صنایع دستی تصویب شد و با پیگیری های این وزارتخانه، خوشبختانه مجوز ثبت نام فراورینمایندگان صنایع دستی که در سال گذشته به هر علت از دریافت این تسهیلات باز ماندند، دریافت شد.

مدیرکل دفتر حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: مسئولان مراکز تخصصی عرضه محصولات صنایع دستی و فراورینمایندگان دارای مجوز فراوری محصولات صنایع دستی اعم از خانگی، انفرادی یا کارگاهی که در سال 1399 نتوانستند تسهیلات دریافت نمایند، می توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایند.

فلاح اضافه نمود: متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ثبت نام اولیه را انجام دهند و پس از دریافت پیامک از سامانه کارا ثبت نام اصلی را در این سامانه و در بخش خسارت کرونا انجام دهند.

او اعلام نمود: این تسهیلات مختص افرادی است که در سال 99 پیروز به دریافت تسهیلات خسارت کرونا نشده اند و مشمول تمام صنعتگران نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان حوزه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان حوزه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید