تکواندو

اسبقی: تکواندوکاران ایران در اوج جوانی باتجربه هستند، نباید از تیم های رقیب غفلت کنیم

قهرمان اسبق تکواندو دنیا گفت: ملی پوشان ایران با وجود جوانی در مسابقات مختلفی حضور داشتند و تجربه خوبی برای درخشش در رقابت های دنیای باکو 2023 خواهند داشت.

8 خرداد 1402

تائید تست های جعلی کرونا در تکواندو، لیگ برتر را متوقف کنید

به گزارش خبرنگاران، خبرنگاران برای اولین بار 29 دیماه از ارائه تست های جعلی در لیگ برتر تکواندو به وسیله یک تیم خاص اطلاع داد و پس از آن تیم تکواندو پالایش نفت آبادان به این موضوع اعتراض کرد، این اعتراض در حالی به فدراسیون تکواندو ارسال شد که سازمان لیگ...

21 فروردین 1401

خبرنگاران تکمیل چهار پروژه ورزشی کلاله 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان کلاله از وجود چهار پروژه نیمه تمام ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان اطلاع داد و گفت که برای تکمیل عملیات ساخت آنها به بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

1 فروردین 1400

توقف بررسی شرایط رشته های المپیکی یک هفته پس از آغاز به کار مجدد!

به گزارش خبرنگاران، فراگیری ویروس کرونا و آمار بالایی که در ساختمان کمیته ملی المپیک داشته باعث لغو تمام نشست های حضوری در این کمیته شده است.

4 آذر 1399

برگزاری نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون های تکواندو و کشتی

نشست کمیته ملی المپیک با مسئولان فدراسیون های تکواندو و کشتی برگزار شد.

3 آذر 1399

11 تکواندوکار به اردوی تیم بانوان راه پیدا کردند

به گزارش خبرنگاران، این رقابتها با هدف شناخت ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با حضور 21 تکواندوکار در خانه تکواندو برگزار گشت و در نهایت 11 تکواندوکار مجوز حضور در ادامه اردوها را کسب کردند.

16 اسفند 1398

میرهاشم حسینی: هنوز با هوگو های الکترونیکی قدیم تمرین می کنیم

کوشش، ممارست و تعصب فاکتور هایی است که ورزشکاران ایرانی را از رقبایشان متمایز می نماید. در روز هایی که همه نگاه ها و توجهات معطوف فوتبال و چالش های تمام نشدنی اش است ملی پوشان سایر رشته ها برای کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 با حریفان مبارزه می نمایند. ...

18 بهمن 1398

عاشورزاده: برای جبران فرصت های از دست رفته، مدال المپیک 2024 را می خواهم، ماندم تا دینم را به مردم ادا کنم

قهرمان سابق تکواندو دنیا گفت: با توجه به شرایط سنی این فرصت را دارم که فرصت های از دست رفته المپیک 2016 و 2020 را در المپیک 2024 جبران کنم.

23 دی 1398