5 هتل عجیب دنیا کدام است؟

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، در جهان هتل های عجیب و غریب کم نیستند. رزرو هتل برای بسیاری از مسافران مهم ترین بخش یک سفر است.

5 هتل عجیب دنیا کدام است؟

آن ها که گذران زندگی در سفر بدون رختخواب گرم و نرم را غیر ممکن می دانند، تنها به اقامت در جایی مانند هتل می اندیشند. اما بسیاری نیز ترجیح می دهند طعم اقامتی متفاوت را بچشند. چه این اقامت در ارتفاع چندین متری از سطح زمین باشد و چه در زیر آب ها، آنچه مهم است، لذتی است که در سرانجام می ماند و بس. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا 5 هتل عجیب دنیا را بشناسید.

مانتا ریزورت، جزیره پِمبا، زان زیبار

مانتا ریزورت با ویلاهای ساحلی خود در یک جزیره دورافتاده که با آب های بکر احاطه شده است، یک اقامتگاه منحصربه فرد به شمار می رود. اما آنچه این هتل عجیب دنیا را هیجان انگیزتر می نماید، اتاق های زیر آب و خوابیدن در زیر سطح آب است؛ آن هم در حالی که ماهی ها و مرجان های رنگارنگ از کنار پنجره های بزرگ عبور نموده و گرد تخت شما حلقه می زنند.

ایگلو (هتل یخی) گلدن کراون لوین، فنلاند

این هتل عجیب دنیا بی تردید در میان 18 هتل شیشه ای که برای اقامت زوج ها یا خانواده ها ساخته شده اند، یک شگفتی بی نظیر به شمار می رود. خبر خوب برای آن ها که از سرما گریزان هستند این است که پنجره ها عایق بندی شده و در مقابل یخ زدگی مقاوم هستند. اگر به عجایب گردشگری علاقه دارید، شهر عجیبی که مردم آن سنگ شدند! را بخوانید.

غار کوکوپِلی، فارمینگتون، نیومکزیکو

غار کوکوپلی که به نام یک فلوت زن مشهور، قرن ها پیش و به وسیله بومی های آمریکا در دل صخره های این منطقه حفاری شده؛ یک هتل دورافتاده با چندین اتاق است که در ارتفاع 300 پایی از دره رودخانه لاپلاتا قرار گرفته است. مهمانان این هتل عجیب برای ورود به آن باید از ارتفاع 70 پایی به سمت پایین حرکت نمایند تا به یک حفره غار مانند برسند.

هتل بوک اند بِد، توکیو یکی از 5 هتل عجیب دنیا

این هتل عجیب دنیا همانگونه که از نام آن بر می آید، بهشتی برای خوره های کتاب است. هتل در نگاه اول شبیه یک کتابفروشی است. کافی است به سراغ یکی از این قفسه های کتاب رفته، آن را باز کنید تا با یک گوشه دنج روبه رو شوید. جالب است بدانید که این گوشه دنج هم به یک تخت ساده، چراغ مطالعه و پریز برق مجهز است.

ریزورت خانه درختی، پرو

این خانه درختی مهیج و جالب در شهر ایکویتوس پرو، مسافران را با صداهای جنگل های بارانی آمازون به خواب می برد. اگر می خواهید چنین تجربه ای را احساس کنید، باید با قایق یک ساعت راه را تا این خانه درختی طی کنید. بعد از آن از ارتفاع 34 تا 67 پایی بالا بروید تا به یکی از 8 خانه درختی مدور دنیا برسید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری این قصرهای کوچک را ارواح ساخته اند را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "5 هتل عجیب دنیا کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هتل عجیب دنیا کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید