چابهار روزانه پذیرای 50 تا 70 هزار جهانگرد و مسافر نوروزی است

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، چابهار روزانه پذیرای 50 تا 70 هزار توریست و مسافر نوروزی است.

چابهار روزانه پذیرای 50 تا 70 هزار جهانگرد و مسافر نوروزی است

درویش بلوچ نیا، شهردار چابهار گفت: چابهار یکی از مقاصد مهم جهانگردی در کشور است و براساس آمار تا امروز بیش از 500 هزار جهانگرد وارد چابهار شده و از منطقه ها مختلف بازدید و مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفته اند و تا انتها تعطیلات این آمار به سه برابر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: شهرداری چابهار تمهیدات لازم را برای استقبال بهتر و جلب رضایتمندی مسافران اندیشیده و شیفت کاری نیروها را افزایش داده و امکانات را نیز مهیا نموده است.

شهردار چابهار به تامین آب، تنظیف شهر و جمع آوری زباله اشاره نمود و گفت: سرویس های بهداشتی از 94 چشمه به 120 چشمه افزایش پیدا نموده و آب مورد احتیاج مصرفی نیز روزانه تامین و در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فرماندار چابهار برای ارائه خدمات بهتر به مسافران جایگاه های سوخت را ساماندهی و کارت آزاد سوخت را در اختیار آنها قرار داده تا مسافران دغدغه ای بنام سوخت نداشته باشند.

بلوچ نیا توضیح داد: برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی از یک ماه قبل برنامه ریزی شده و از 25 اسفند تا به امروز در حال اجراست و برنامه های موسیقی همزمان با ایام مبارک رمضان تعطیل اعلام شده تا مسئله ای و نارضایتی مردم بومی وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: پارک بهاران دریا بزرگ با 100 هکتار مساحت تمامی سرویس بهداشتی، اماکن پذیرایی و اقامتی و غرفه های عرضه مواد غذایی و پذیرایی و پارکینگ های آن آماده و تسطیح شده و به علت استقبال بیشمار مسافران سال جاری مشکل خاصی وجود ندارد.

کمپ های چادری در مکانهای مختلف شهر برنامه ریزی شده و تمام بوستانها و فضای سبز، دریا کوچک، محدوده نوار ساحلی آماده پذیرایی از مسافران هستند.

منبع: همگردی

به "چابهار روزانه پذیرای 50 تا 70 هزار جهانگرد و مسافر نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چابهار روزانه پذیرای 50 تا 70 هزار جهانگرد و مسافر نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید