محمدی راد: در بازی های سخت لحظات و فرصت ها مشخص کننده است

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: کلید بازی مقابل شهرداری ارومیه در ست سوم بود.

محمدی راد: در بازی های سخت لحظات و فرصت ها مشخص کننده است

رحمان محمدی راد پس از شکست سه بر دو شاگردانش در مقابل تیم شهرداری ارومیه در بازی روز گذشته از دیدارهای معوقه هفته هفتم، اظهارکرد: در ابتدا باید به شهرداری ارومیه تبریک گفت. واقعا شایسته این پیروزی بودند و خوب بازی کردند.

وی اضافه نمود: بازیکنانم پس از آغاز نه چندان خوب در ست اول، در ست دوم آن را جبران کردند و این فرایند تا اواسط ست سوم هم ادامه دار بود اما متاسفانه نتوانستند در لحظات حساس از فرصت ها استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: پیروزی در چنین مسابقاتی احتیاج به کامل و بی نقص بازی کردن دارد و اینکه بتوان از فرصت هایی که حریف اشتباه می نماید بهره لازم و کافی را برد که این اتفاق در این بازی نیفتاد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: تجربه بالای اسپکرهای تیم حریف فرصت دفاع کردن را از تیم ما می گرفت. البته که بازی پایاپایی بود و وظیفه من به عنوان مربی این است که در لحظات سخت بازی کنار بازیکنانم باشم و آن ها را حمایت کنم تا بتوانند در بازی قرار بگیرند و با تیم حریف بجنگند.

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، محمدی راد در رابطه با سطح لیگ سال جاری گفت: در لیگ سال جاری تیم های خیلی خوبی وجود دارند و نتایج قابل پیش بینی نیست. تیم ها به هم نزدیک هستند اما چیزی که من به آن اعتقاد دارم این است که کیفیت بازی سپاهان از این هم بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمدی راد: در بازی های سخت لحظات و فرصت ها مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: در بازی های سخت لحظات و فرصت ها مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید