صندل های ماهیگری پای رهبر کره شمالی!، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کره شمالی یکی از کشورهایی است که دسترسی کمی به خارج دارد و همین موضوع موجب شده است تا توجه رسانه ها به صندل های خاص کیم جونگ اون رهبر این کشور که اخیرا جلوی رسانه ها ظاهر شده است، جلب گردد.

صندل های ماهیگری پای رهبر کره شمالی!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت دیواری ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در بازدید اخیر از فرماندهی نیروی دریایی ارتش کره به مناسبت روز نیروی دریایی، یک جفت ماندال پوشیده است.

همین ماه گذشته بود که مجله Vogue این کفش ها را به عنوان کفش های فصل معرفی کرد؛ کفش های ماهیگیر نه کاملاً یک کفش - البته نه فقط صندل - معمولاً دارای بندهای در هم تنیده و سگکی در اطراف مچ پا هستند و به کفشی برای فصول و موقعیت های مختلف تبدیل شده اند، که هم خنک اما کاربردی هستند.

این صندل ها با الهام از کفش هایی که ماهیگیران مدیترانه در دهه 1940 می پوشیدند، طراحی شده اند. تیم لیتل، مالک Grenson که صندل های به سبک کوینسی فیشر آن در تابستان سال جاری از جمله پرفروش ترین ها بوده است، می گوید این سبک از صندل قرن هاست که وجود دارد.

او می گوید: این کفشی است که به پاهای شما اجازه تنفس می دهد و مهمتر از همه اجازه می دهد آب تخلیه گردد.

این صندل با برچسب قیمتی حدود هزار پوند در فروشگاه ها به نمایش گذاشته شده اند.

کفش های کیم جونگ اون در گذشته نیز توجهات را به خود جلب نموده بود. طبق گزارش ها، در سال 2015، او با پوشیدن یک جفت Shinuiju دیده شد که منجر به فروش تعداد بیشماری از همان کفش ها شد.

منبع: theguardian

جیمزوب کهکشان مارپیچی را در تور انداخت/ عکس

مهمان تازه نیروی هوایی ارتش/ عکس

داخل کابین جت های خصوصی چه خبر است؟/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "صندل های ماهیگری پای رهبر کره شمالی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندل های ماهیگری پای رهبر کره شمالی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید