سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف جهانگرد ها در این کشور

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، آرژانتین از جمله کشورهای پر جاذبه جهان است کشوری با غنای فرهنگی و تاریخی بالا که هر ساله علاقه مندان و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود می کشاند این کشور دارای شهرهای بسیار زیبایی است و از مهم ترین جاذبه های گردشگری آن می توان به موزه ها و جاذبه های طبیعی و تفریحی آن اشاره نمود وجود تفریحات گوناگون در این کشور موجب شده است تا به یکی از مقاصد گردشگری مهم جهان تبدیل شوند. این کشور در شمار هشتمین کشورهای محبوب و پر جاذبه جهان است بی شک هر گردشگری با سفر به این کشور لذت نشستن در کافه های بوینس آیرس را تجربه نموده است اما باید بدانید که زیبایی های آرژانتین تنها در این کافه ها خلاصه نمی گردد و شما می توانید از چشم اندازهای زیبای دیگری همانند آبشار های ایگواسو و یخچال های طبیعی آن بازدید کنید همه این جاذبه های شگفت انگیز می تواند برای گردشگران و علاقه مندان جذابیت داشته باشد شما علاقه مندان و گردشگران اگر می خواهید با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید می توانید در ادامه این بخش همراهما باشید و اطلاعات بیشتری را درباره این کشور کسب کنید.

سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف جهانگرد ها در این کشور

راهنمای سفر به آرژانتین:

در طی سفر به این کشور هزینه هایی برای شما وجود دارد که با یک برنامه ریزی درست و حساب شده می توانید این هزینه ها را کنترل کنید از مهم ترین هزینه های جاری در طی سفر هزینه های اقامت است با توجه به اینکه این کشور هتل های لاکچری زیادی دارد می توانید هزینه های مختلفی را برای آن محاسبه کنید که در ادامه این هزینه ها را برآورد می کنیم.

هزینه هتل ها:

هتل ها در بیشتر شهرهای این کشور وجود دارند و خدمات رفاهی مهمی را برای آن ها ارائه می دهند میانگین هزینه هایی که برای هتل ها در نظر گرفته می گردد 80 تا 100 پزو برای اقامت در اتاق های خوابگاهی در یکی از شهرهای این کشور است بعلاوه اگر قصد دارید اتاق های خصوصی را رزرو کنید می توانید همین هزینه را پرداخت کنید. در بعضی از شهرهای گران تر هزینه های هتل 415 پزو در نطر گرفته می گردد بسیاری از گردشگران نیز در سفرهای خود به این منطقه از خانه های محبوب محلی استفاده می نمایند اقامت در این هتل ها یک هفته است و در بعضی از موارد نیز می توانید 3 وعده غذایی داشته باشید.

هزینه غذا:

یکی دیگر از هزینه های جاری در طی سفر به آرژانتین هزینه هایی است که صرف خورد و خوراک می شوند جالب است بدانید که هزینه های غذا در این کشور هر ماه 30 درصد افزایش دارد اگر می خواهید به طور میانگین در یکی از رستوران های مقرون به صرفه قیمت این کشور غذا میل کنید باید 90 پزو را در نظر بگیرید اما اگر می خواهید غذایی بهتر میل کنید باید مبلغ 320 پزو را پرداخت کنید. بعضی از افراد مواد غذایی اولیه را به طور کلی خریداری می نمایند که هزینه این مواد اولیه برای یک هفته 370 پزو است بعلاوه برای هزینه آشامیدنی نیز باید 14 تا 28 دلار را در نظر بگیرید.

هزینه حمل و نقل:

ارائه خدمات در شرکت های اتوبوس رانی این کشور نیز مناسب است بعضی از اتوبوس های این کشور که گران قیمت هستند و برای مسافت های طولانی خدمات ارائه می دهند دارای اینترنت های پر سرعت نیز می باشند بعلاوه غذا و دیگر امکانات نیز در این اتوبوس ها ارائه می شوند قطارهای بین شهری نیز هزینه های 2600 پزو را دریافت می نمایند این قطارها محبوبیت زیادی دارند و مسیرهای طولانی را می توانید با استفاده از این قطارها طی کنید.

هزینه سرگرمی:

هزینه هایی که برای گشت و گزار و سرگرمی در این کشور پرداخت می کنید دسته ای دیگر از هزینه های جاری شما می باشند اغلب هزینه های سرگرمی و گشت و گزار در این کشور گران می باشند و تنها زمانی می توانید از پس این هزینه ها برآیید که یک برنامه ریزی درست برای آن داشته باشید بهتر است برای سفر به این منطقه تورهای گردشگری را انتخاب کنید تورهای این منطقه 3 تا 4 روزه هستند و هزینه 3900 پزو را دریافت می نمایند. بعلاوه اگر قصد دارید تا از تورهای یک روزه برای سفر به این منطقه بهره ببرید باید هزینه 1560 پزو را در نظر بگیرید بعلاوه اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و فرهنگی هستید برای ورود به موزه ها باید هزینه 15 تا 60 پزو را پرداخت کنید.

مکان های دیدنی آرژانتین:

شما علاقه مندان در سفر به کشور آرژانتین می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی بازدید کنید از مهم ترین جاذبه های این کشور می توان به بوینس آیرس اشاره نمود این شهر دارای جذابیت های فرهنگی بسیار زیادی است سرگرمیات شبانه در این شهر بسیار فوق العاده است و جذابیت های ویژه ای دارد این شهر دارای رسم و رسوم رایجی است که بهتر است از آن بازدید کنید.

آبشارهای ایگواسو نیز از دیگر جاذبه های مهم این کشور است یخچال های طبیعی پریتو مورنو یکی از مهم ترین یخچال های جهان است از دیگر سرگرمیات این کشور می توان به تماشای نهنگ ها اشاره نمود. نگاهی به دیدنی های آرژانتین در لینک می تواند شما را با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا کند.

منبع: دیجیاتور

به "سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف جهانگرد ها در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آرژانتین و تخمین هزینه های مختلف جهانگرد ها در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید