رونمایی از طرح گرنت ایکاپی در سرانجام نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی 2020

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری ، در چهلمین دوره از نمایشگاه کتاب اندونزی که به صورت مجازی برگزار گشت، آژانس اقتصاد خلاق اندونزی (Bekrak) و انجمن ناشران اندونزی (Ikapi) به منظور ایجاد و تقویت بازار تجارت حق انتشار در اندونزی با همکاری هم برنامه مشترکی برای تقویت ارتباطات بین ناشران اندونزیایی، ناشران بین المللی و آژانس های ادبی از سراسر جهان به اجرا گذاشتند.

رونمایی از طرح گرنت ایکاپی در سرانجام نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی 2020

این برنامه برای ناشران و آژانس های ادبی علاقه مند به همکاری با ناشران اندونزیایی امکاناتی را فراهم می کند تا با صدور مجوز خرید و فروش حق نشر آثار خود، از مزایایی همچون کمک هزینه سفر، اقامت، شرکت در سمینارها و تورهای فرهنگی بهره مند شوند.

متقاضیان برای ثبت نام باید دارای کاتالوگ ترجمه شده و علاقه مند به تجارت در بازار اندونزی باشند.

اندونزی به عنوان یک بازار در تلاش است تا اهداف تجاری خود را در دنیای نشر توسعه دهد؛ این هدف نه تنها برای تجارت بلکه برای ایجاد رابطه عمیق بین ناشران برای همکاری پیروز در آینده برنامه ریزی شده است.

نمایشگاه کتاب اندونزی هر سال توسط وزارت فرهنگ و با همکاری اتحادیه ناشران(ikapi) این کشور برگزار می شود و کتاب هایی عرضه شده در این دوره، تا 6ماه در وب سایت indonesia-bookfair.com در دسترس خواهد بود.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور ایران در این نمایشگاه حضور یافت و صنعت نشر ایران، آثار حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب های برگزیده جوایز ادبی از قبیل جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جلال آل احمد را معرفی کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از طرح گرنت ایکاپی در سرانجام نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح گرنت ایکاپی در سرانجام نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید