روستای دوستدار کتاب گزیر میزبان باشگاه های کتابخوانی شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، کتابدار گزیری در گفت و گو باخبرنگاران در بندرعباس، با ابراز خرسندی از میزبانی باشگاه های کتابخوانی گفت: روستای گزیر قطب گردش علمی، فرهنگی و تفریحی هرمزگان شده است.

روستای دوستدار کتاب گزیر میزبان باشگاه های کتابخوانی شد

مریم آرمون اضافه نمود: خاص ترین گردشی که همواره در خاطرات بچه ها و نوجوانان هر خطه نقش خواهد بست گردش های علمی و تفریحی این دوران ویژه است.

وی ادامه داد: اهتمام بخشیدن به نوجوانان و آینده سازان این مرزبوم به ویژه در روستاها موجب شکوفایی استعدادهای ناب و بالقوه این نسل خواهد شد.

این مروج کتاب اضافه نمود: روستای دوستدار کتاب گزیر با توجه به وجود اماکن متعدد فرهنگی و تفریحی از جمله کتابخانه 1100 متری پایدار، فرهنگسرای زیبای نخل گزیر، بزرگ ترین شهر بازی سرپوشیده غرب هرمزگان، المان های متعدد فرهنگی در سطح روستا، پیست اسب سورای لالا، مراکز خرید و غیره که باعث متمایز شدن گزیر از سایر روستاها شده است.

او گفت: چهارم شهریورماه، گزیر میزبان نوجوانان و نونهالان عضو باشگاه های کتابخوانی روستای نخل خلفان از توابع بخش شیبکوه به مرکزیت شهر بندر چارک یکی از بخش های شهرستان بندر لنگه در فاصله حدود 200 کیلومتری از گزیر واقع شده است.

طی این گردش، اعضای باشگاه های کتاب خوانی به همراه بعضی مربیان و مسئولان از مکان های تفریحی و علمی منجمله کتابخانه پایدار بازدید کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "روستای دوستدار کتاب گزیر میزبان باشگاه های کتابخوانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای دوستدار کتاب گزیر میزبان باشگاه های کتابخوانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید