رنو مگان سدان 2021 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، مگان برای سال 2021، فراوری نسخه سدان را درکنار بدنه هاچبک ادامه می دهد. مدل پایه از این خودرو، پیشرانه توربوشارژ یک لیتری با قدرت 115 اسب بخار دارد.

رنو مگان سدان 2021 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری به نقل از زومیت، مگان تازه، از سال 2016 به وسیله رنو فراوری می گردد. نسل اول این خودرو، سال 1995 فراوری شد و با نسل دوم به ایران رسید. نسل سوم مگان هم با نام اسکالا و همراه بدنه هاچبک، واردات محدودی به کشورمان داشت. حالا با گذشت چهار سال از عرضه نسل چهارم، این خودرو همچنان یکی از پرفروش ترین محصولات رنو است. مگان با بدنه هاچبک، محبوبیت بیشتری دارد؛ اما از سال 2016 تا به امروز، 200 هزار مگان سدان هم فراوری شده است.

مگان سدان 2021، تغییر چهره جزئی و افزایش امکانات رفاهی خواهد داشت. در نمای رو به رو، چراغ های تمام LED جایگزین مدل قبلی شده اند. هرچند که ابعاد و سبک چراغ های اصلی تفاوت خاصی نسبت به مدل 2020 ندارد، سپر جلو متحول شده و حس اسپرت تر بیشتری دارد. ادوات کروم داخل جلوپنجره هم خطوط غیریکنواخت و ناپیوسته دارند.

در نمای جانبی، هفت رنگ تازه با رینگ های تازه 16 تا 18 قابل سفارش هستند. دستگیره ها و آینه بغل هم به LED مجهز شده اند. چراغ های پشت، کمی عظیم تر از نمونه 2020 خواهند بود و حجم بیشتری از گلگیرها را می گیرند. سپر عقب مگان 2021 تیز، لوکس تر از مدل های قبلی است و حفره هایی با قاب کروم برای شبیه سازی خروجی اگزوز دوگانه دارد.

در فضای داخلی، نمایشگرهای 7 تا 10/2 اینچ، قابل سفارش هستند. چیدمان عمودی نمایشگر، مشابه تالیسمان و کولئوس در مگان سدان 2021 هم وجود خواهد داشت. رابط کاربری رنو ایزی لینک و سیستم مولتی سنس برای هماهنگی سیستم ناوبری ماهواره ای و حالت رانندگی هم، به روزرسانی شده اند. بعلاوه تغییراتی در چیدمان کلیدهای روی فرمان و کنسول دیده می گردد که تجربه کاربری را بهبود می دهد.

نسخه سفارشی مگان 2021، امکاناتی مثل نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD)، هشدار خروج از خط و پارک دوبل اتوماتیک فراهم می نماید. کروز کنترل انطباقی با قابلیت افزایش و کاهش اتوماتیک سرعت در ترافیک، همراه ایست و حرکت با رعایت فاصله تا خودرو مقابل هم در مدل فول آپشن مگان 2021 وجود دارد. ترمز اتوماتیک هنگام تشخیص خودروها و عابران، هشدار نقطه کور و حسگرهای فعال پیرامون بدنه، دیگر امکانات ایمنی در مگان سدان تازه هستند.

رنو مگان سدان 2016

مدل صندوق دار مگان، تمامی پیشرانه های موجود در نسخه هاچبک را فراهم نمی نماید. این محصول، با تمرکز بر کشورهای خارج از اروپای غربی، مثل روسیه و چین و نواحی امریکای لاتین فراوری می گردد. به همین علت، پیشرانه های کم مصرف مالی، شامل موتورهای توربوشارژ یک لیتری 115 اسب بخار و 1/3 لیتری 140 اسب بخار برای مگان سدان 2021 فراهم شده اند. جعبه دنده دستی 6 سرعته یا اتوماتیک 7 سرعته همراه سیستم دبل کلاچ هم آپشن انتخابی خواهد بود. مدل 1/3 لیتری، سرعت گیری صفر تا 100 کیلومتربرساعت 10 ثانیه و میانگین مصرف سوخت 7 لیتر در 100 کیلومتر خواهد داشت.

قیمت نهایی مگان سدان 2021 هنوز اعلام نشده است؛ اما احتمالا آستانه قیمت 17 هزار دلار برای مدل پایه با جعبه دنده دستی و 20 هزار دلار برای نسخه 1/3 لیتری همراه جعبه دنده اتوماتیک، حفظ خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "رنو مگان سدان 2021 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنو مگان سدان 2021 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید