داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، روسیه با قلمرو وسیع و میراث فرهنگی غنی خود در سال های اخیر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب ظاهر شده است. شهر های مسکو و سن پترزبورگ، دو گوهر درخشان روسیه، توجه مسافران را از گوشه و کنار دنیا به خود جلب نموده اند.

داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ

به گزارش خبرآنلاین، حال سفری را شروع می کنیم تا این دو شهر مجذوب نماینده را معرفی نموده و تجربیات منحصربه فردی که به بازدیدنمایندگان ارائه می گردد را تحت عنوان تور روسیه در اختیار شما قرار می دهیم.

مسکو: کلان شهر پر جنب و جوش

مسکو، مرکز روسیه، شهری پویا است که مدرنیته به طور یکپارچه با سنت در می آمیزد. مکان های تماشای نمادین مانند میدان سرخ و کرملین جاذبه هایی هستند که بازدیدنمایندگان باید از آن تماشا نمایند. کلیسای جامع سنت باسیل با گنبد های رنگارنگ و معماری منحصر به فرد خود گردشگران را مجذوب خود می نماید. علاقه مندان به هنر می توانند از گالری ترتیاکوف که مجموعه ای چشمگیر از آثار هنری روسیه را در خود جای داده است، بازدید نمایند و علاقه مندان به تاریخ می توانند در موزه های متعددی که به تاریخ روسیه اختصاص داده شده است، به گشت وگذار بپردازند.

با این حال، مسکو فقط بنا های تاریخی نیست. این شهر مملو از رستوران های مجلل، بوتیک های لوکس، و گالری های هنر معاصر است. علاقه مندان به خرید می توانند در امتداد خیابان معروف تور سکایا که محل استقرار برند های تحسین شده بین المللی است، به خرید بپردازند. پارک ها و فضا های سبز مانند پارک گورکی لحظاتی مملو از آرامش را در میان محیط شهری شلوغ فراهم می نمایند.

سنت پترزبورگ: مروارید دریای بالتیک

سن پترزبورگ که در سواحل دریای بالتیک واقع شده است، شهری با مجذوب نمایندهیت بی نظیر است. این شهر که به وسیله پطر کبیر تأسیس شد، یک شهر موزه واقعی است. کاخ زمستانی، محل اقامت سابق تزارها، اکنون موزه چشمگیر هرمیتاژ را در خود جای داده است که دارای مجموعه هنری خارق العاده ای است. کانال ها و پل های سنت پترزبورگ که لقب ونیز شمال را به آن داده اند و قایق سواری در کانال ها و آبراهه ها برترین راه برای کشف زیبایی های شهر است!

علاقه مندان به معماری، مجذوب غنای کاخ ها و کلیسا های سنت پترزبورگ خواهند شد. کاخ پترهوف با باغ های فرانسوی و فواره های معروفش یک جواهر واقعی است. کلیسای جامع سنت اسحاق، با گنبد طلایی خود، منظره ها پانورامای خیره نماینده ای از شهر ارائه می دهد.

گردشگری پر رونق

در سال های اخیر، گردشگری در روسیه رشد قابل توجهی را تجربه نموده است. زیرساخت های گردشگری برای پاسخگویی به احتیاج های روزافزون بازدیدنمایندگان پیشرفته است. هتل های مجلل، رستوران های بین المللی و آژانس های مسافرتی طیف گسترده ای از خدمات را برای گردشگران تور های روسیه ارائه می دهند؛ که در این میان تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ اهمیت فوق العاده ای داشته و محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

این تور ها به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهد که با تجربه هر دو شهر نمادین، تنوع در روسیه را کشف نمایند. تور های ترکیبی روسیه اغلب شامل بازدید با راهنما از جاذبه های توریستی اصلی، گشت و گذار با قایق در امتداد کانال ها، و شب های اپرا هستند.

سخن پایانی و پیشنهاد تورگردان

گردشگری در روسیه با موضوع شهر های مسکو و سن پترزبورگ شاهد روندی پررونق است. مسافران از سراسر دنیا به تاریخ، فرهنگ و زیبایی معماری که این شهر ها ارائه می دهند، جذب می شوند. روسیه چه در تاریخ فریبنده و پررمز و راز کرملین در مسکو و چه در خیابان های زیبای سنت پترزبورگ، تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را ارائه می دهد.

گردشگران ایرانی اکنون می توانند با استفاده از انواع تور های روسیه و با پرواز های متفاوت ایرانی ماهان و معراج و ایرلاین های خارجی ایرفلوت و نوردویند، اقامت 7 تا 10 شب و هتل های سه تا پنج ستاره از سرزمین تزار ها تماشا نمایند. آژانس مسافرتی این فرصت بینظیر را برای شما مهیا می نماید.

منبع: فرارو

به "داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید