خواهر خواندگی بروجرد و کاشان انجام گردد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته و خبرهای بدست آمده، خواهر خواندگی بروجرد و کاشان انجام گردد.

خواهر خواندگی بروجرد و کاشان انجام گردد

فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی از خانه مصری بروجرد در جمع وبلاگ ساعت دیواری اظهار کرد: صنایع دستی و میراث فرهنگی یک صنعت است و صنعتی که فراوری ثروت می نماید و می تواند یک برند برای هر شهر و استانی گردد.

وی با بیان اینکه خانه چوب، ورشو و نساجی در بروجرد افتتاح شد، اضافه کرد: خواهر خواندگی شهرستان بروجرد با کاشان باید آغاز گردد و وزارتخانه این مهم را پیگیری کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: شباهتهای فرهنگی زیادی بین بروجرد و کاشان وجود دارد و در شهر کاشان خانه بروجردی ها را داریم.

مقصودی با اشاره به سهم صنایع دستی در برنامه هفتم اضافه کرد: در برنامه هفتم صنایع دستی باید دیده گردد و یک نگاه ملی به این مهم داریم.

وی ادامه داد: احساس می کنم متأسفانه خوب این حوزه دیده نشده و برنامه خیلی خوبی در این زمینه ندارند. امید می رود که با آنالیز برنامه هفتم که در مجلس آغاز شده و رایزنی با کمیسیون ها، گام های خوبی در این راستا برداشته گردد.

منبع: همگردی

به "خواهر خواندگی بروجرد و کاشان انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر خواندگی بروجرد و کاشان انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید