خطر جدایی ستاره مطرح استقلال ، نامه هشدارآمیز ارسال شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، باشگاه استقلال در محاسبات خود دچار اشتباه شده و باید مبالغی را به حساب بازیکن خارجی خود واریز کند.

خطر جدایی ستاره مطرح استقلال ، نامه هشدارآمیز ارسال شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری در حالی که امروز استقلال به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت خطر جدایی کوین یامگا دوباره باشگاه استقلال را تهدید می نماید. یامگا که در طول دوران حضورش در این باشگاه همیشه به رفتار حرفه ای شهره بوده و کوشش نموده به تعهدات خود با باشگاه استقلال پایبند باشند، این بار نیز به وسیله قانونی خواهان دریافت مطالبات خود شده تا شاید مدیران باشگاه مبالغی که باید به او پرداخت می کردند را به حسابش واریز نمایند.

در نوتیس تازه یامگا به باشگاه استقلال او خواهان دریافت مطالبه 140 هزار یورویی اش شده است. این درخواست در حالی داده شده که کمتر از یک ماه پیش از سوی مسئولان باشگاه استقلال گفته شد که هیچ بدهی به این بازیکن وجود ندارد و تمام دیونش پرداخت شده است، اما این طور که پیدا است باشگاه استقلال در محاسبات خود دچار اشتباه شده و باید مبالغی را به حساب این بازیکن واریز کند تا خطر جدایی کوین یامگا که یکی از ارکان اصلی تیم استقلال در فصل تازه محسوب می گردد از این باشگاه دور گردد. جواد نکونام در نداری مهاجم به شدت روی گلزنی او حساب نموده و اگر این بازیکن به علت مسائل مالی جدا گردد، بحرانی جدی تیم استقلال را فرا خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "خطر جدایی ستاره مطرح استقلال ، نامه هشدارآمیز ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر جدایی ستاره مطرح استقلال ، نامه هشدارآمیز ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید