حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، تهران (پانا) - حمیدرضا پگاه درباره حضورش در نقش های مثبت در سینما و تلویزیون گفت احساس می نماید بیشتر به خاطر فیزیکش نقش های مثبت به او پیشنهاد می گردد.

حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم

برنامه زنده همپای صبا هر روز با سفر به شهرهای مختلف ایران مخاطبان را با آداب و رسوم فرهنگ، مشاهیر و مفاخر سرزمینمان آشنا می نماید.

قطار صبا در این برنامه امروز چهارشنبه 22 دی ماه ماه در ایستگاه هنرمندان همسفر حمیدرضا پگاه بازیگر خوب سینما و تلویزیون شد و با وی تبادل نظری صمیمی داشت.

حمیدرضا پگاه (زادهٔ 10دی 1350) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1372 با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش)، آخرین گناه و خانه امن(در نقش کمال شریف) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی زند، مورد توجه نهاده شد.

پگاه در این گفت وگو درباره آغاز بازیگری گفت: اولین نقشم را در سن 22 سالگی بازی کردن و در این مدت نقشهای متفاوتی را بازی کردن ولی سریال تفنگ سرپر برای من یک کار متفاوت بود و به یاد ماندنی.

وی درباره تجربه اجرای برنامه مسابقه تلویزیونی اتاق صفر و یک در شبکه دوسیما شرح داد، از سالها قبل پیشنهادات زیادی برای اجرا داشتم ولی همواره فراری بودم و در اولین فرصت پشنهاد را رد می کردند ولی اجرای این برنامه با توجه به عوامل برنامه و نوع اجرای متفاوت آن برایم جالب بود و پذیرفتم.

مجری برنامه از پگاه درباره بازیگری نقش های مثبت سوال کرد که چرا همواره نقش های مثبت را بازی می کنید؟ و در پاسخ شنید، احساس می کنم بیشتر به خاطر فیزیکم نقش های مثبت را به من پیشنهاد می گردد.

برنامه همپای صبا هر روزاز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 به تهیه کنندگی محمد امرایی و با اجرای مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می گردد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا در قسمت گفتم گفت سایت مخاطب این تبادل نظر باشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید