تایم راکو (TIME Rako Hotel Doha)؛ یکی از مشهورترین هتل ها برای هواداران تماشای مسابقات جام جهانی

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، هتل تایم راکو در شهر دوحه قطر واقع شده است. این هتل زیبا در میان هتل های دوحه جزو مشهورترین هتل ها برای هواداران تماشای مسابقات جام جهانی محسوب می گردد.

تایم راکو (TIME Rako Hotel Doha)؛ یکی از مشهورترین هتل ها برای هواداران تماشای مسابقات جام جهانی

با توجه به اینکه هتل تایم راکو در جنوب غربی شهر دوحه واقع شده است، بدین جهت دارای موقعیت جغرافیایی خوبی است. بنابراین در هنگام خرید تور جام جهانی 2022 قطر و انتخاب این هتل دیگر جای نگرانی نیست و مطمئناً اقامتی بسیار زیبا را تجربه خواهید کرد.

این هتل 4 ستاره دارای ظرفیت 450 مسافر بوده و منظره دلربایی رو به شهر و دریا دارد، بعلاوه به علت مسافت 5 دقیقه ای تا ساحل خانوادگی الواکرا در میان مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرودگاه بین المللی حمد در عرض 10 دقیقه رانندگی قابل دسترس است، برای استفاده از شاتل فرودگاهی باید در بخش پذیرش هتل TIME Rako Hotel Doha درخواست ارائه دهید. پس تنها کافی است تا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی و به یادماندنی آماده کنید.

برای بازدید از کورنیش دوحه نیز حدوداً 15 دقیقه مسافت وجود دارد که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می گردد.

امکانات عمومی هتل تایم راکو دوحه

مرکز بیزینس در لابی این هتل برای برگزاری جلسات کاری دایر شده است و مسافرانی که جلسه کاری یا کنفرانس دارند، با خیال راحت می توانند به این قسمت سر بزنند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. برای گشت وگذار در میان جاهای دیدنی شهر دوحه نیز می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید.

پارکینگ هتل TIME Rako Hotel Doha اختصاصی بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که از طریق ماشین شخصی سفر می نمایند. خدمات باربری و تبدیل ارز نیز در قسمت لابی این هتل انجام می گیرند. در صورت لزوم می توانید از خشک شویی و لباسشویی این هتل بهره مند شوید. برای مسافرانی که مسائل حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه شده است، بنابراین مسافران به راحتی می توانند نسبت به رزرو این هتل اقدام نمایند.

امکانات تفریحی هتل

استخر موجود در این هتل به صورت روباز بوده و بر روی پشت بام طبقه آخر تعبیه شده است. این استخر در طول سال دایر می گردد و استفاده از آن رایگان است. دقت داشته باشید که استخر این هتل برای تمامی رده های سنی مناسب است و در ساعت کاری تعیین شده خانوادگی می توانید شنا کنید. ساعت کاری آن نیز همه روزه از 9 صبح تا 6 عصر است.

بعلاوه در هنگام اقامت در هتل TIME Rako Hotel Doha و بعد از گشت وگذار و بازدید از بازی های جام جهانی می توانید خودتان را به یک ماساژ بی نظیر در مرکز اسپا میهمان کنید. بعلاوه در این مرکز می توانید از ماساژ سنتی بالی بهره مند شوید که در هیچ جایی از شهر دوحه پیدا نخواهید کرد. علاوه بر این ها، بعضی از مسافران به تناسب اندام خود اهمیت می دهند که بدین جهت برایشان باشگاه بدن سازی فراهم شده شده است.

اتاق ها و امکانات آن ها

انواع اتاق های موجود در داخل هتل تایم راکو دوحه عبارت اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق اکسکیوتیو، سوئیت اکسکیوتیو، هریک از اتاق های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. در داخل اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید.

بعلاوه بعضی از واحدهای اقامتی در هتل TIME Rako Hotel Doha دارای فضای نشیمن بوده و بعد از خستگی روزانه می توانید در این قسمت استراحت کنید. اسباب و وسایل داخل اتاق ها دارای کیفیت عالی هستند و چیدمانی شیک دارند، طوری که در اقامت های کوتاه مدت و بلندمدت احساس راحتی خواهید کرد. در قسمت آشپزخانه واحدهای اقامتی می توانید از کتری برقی بهره ببرید.

در بخش نشیمن نیز میز کار تعبیه شده است تا کارهای روزمره تان را انجام دهید. در داخل واحدهای اقامتی اتو تعبیه شده است تا در صورت لزوم بهره ببرید. بعلاوه برای نگهداری از وسایل ارزشمند خود می توانید از گاوصندوق موجود در داخل اتاق ها بهره مند شوید و در هنگام ترک اتاقت خیالتان از بابت وسایل آسوده باشد.

رستوران هتل

رستورانی در هتل تایم راکو دایر شده که وعده های غذایی خوشمزه و تک ارائه می دهند، بی شک از طعم غذاها سیر نخواهید شد. بعلاوه برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز می توانید به قسمت بار این هتل مراجعه کنید. امکان سرو صبحانه در داخل اتاق ها برای مسافران این هتل فراهم شده است.

فاصله هتل تایم راکو دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک الواکرا: 2.4 کیلومتر

فاصله تا ساحل خانوادگی الواکرا: 3.1 کیلومتر

فاصله تا استادیوم الثمامه: 14.5 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی قطر: 15 کیلومتر

فاصله تا کاخ دیوان امیری رویال: 17 کیلومتر

فاصله تا استادیوم خلیفه: 25 کیلومتر

فاصله تا استادیوم احمدبن علی: 40 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "تایم راکو (TIME Rako Hotel Doha)؛ یکی از مشهورترین هتل ها برای هواداران تماشای مسابقات جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایم راکو (TIME Rako Hotel Doha)؛ یکی از مشهورترین هتل ها برای هواداران تماشای مسابقات جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید