بیت سعید: تنها تیمی هستیم که تا نیم فصل یک ریال دریافتی نداشتیم، غیرت و تعصب به بازیکنان نفت اجازه جدایی نمی دهد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این را که بازیکنان تیم منصوریان در یک نیم فصل ریالی دریافتی نداشته اند، بی سابقه دانست.

بیت سعید: تنها تیمی هستیم که تا نیم فصل یک ریال دریافتی نداشتیم، غیرت و تعصب به بازیکنان نفت اجازه جدایی نمی دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت دیواری، حسن بیت سعید بازیکن صنعت نفت آبادان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل طرفدار تهران، در جمع وبلاگ ساعت دیواری گفت: ما می دانستیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم. تیم طرفدار با اینکه بازی قبلی اش را به گل گهر باخته بود، اما نمایش خوبی داشت. درست است که این تیم تازه به لیگ برتر آمده، اما نشان داده است که با حضور رضا عنایتی تیمی بسیار قوی است.

وی با اشاره به اینکه همه می دانند شرایط تیم نفت از نظر اقتصادی مناسبت نیست و این موضوع روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشته است، توضیح داد: فکر می کنم در دنیای حرفه ای فوتبال اولین بار است که مسئولان یک تیم تا نیم فصل نتوانسته اند یک ریال به بازیکنان شان بدهند! ما برای مسئولان بازی نمی کنیم فقط به عشق طرفداران، خانواده ها و بچه ها می جنگیم و خدا را شکر توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز بگیریم و این سه امتیاز را به مردم آبادان تقدیم می کنیم.

بیت سعید در واکنش به ناراحتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت از مسئولان این تیم، گفت: این موضوع طبیعی است. سرمربی باید ابزار و امکانات را در اختیار داشته باشد تا بتواند خوب کار کند. سرمربی تیم اگر بخواهد بازیکنی را به دلایلی تنبیه بکند نمی تواند این کار را انجام بدهد. الان فقط باید بازیکنان را از نظر روحی آماده نموده و در شرایط ایده آل قرار بدهد. ما تیم و سرمربی را سراغ نداریم که بتواند در 15 هفته تیمش را حفظ کند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه نمود: ما ریالی دریافتی نداشتیم و این خیلی زشت است، چرا که در شأن مردم آبادان و به ویژه تیم صنعت نفت که 50 سال قدمت دارد، نیست. مسئولان باید در این مورد کاری نمایند. علیرضا منصوریان هم در کنفرانس قبل از بازی اعلام نموده است که بیشتر بازیکنان این تیم قراردادهای شان را فسخ می نمایند، اما غیرت و تعصب به آنها اجازه نمی دهد که فسخ نمایند. باید در نظر داشته باشیم که اینها هم خانواده دارند و یک فوتبالیست همه درآمدش فقط از فوتبال است.

وی با بیان اینکه من به عنوان یک طرفدار، نه فوتبالیست از همه بازیکنان بومی و غیربومی تشکر می کنم که تا اینجای کار بدون دریافت یک ریال دریافتی به خوبی کار و کوشش کردند، توضیح داد: بچه های تیم کوشش شان برای مردم آبادان است و خدا را شکر توانستیم این کار را بکنیم. اگر مسئولان بتوانند پول را تزریق نمایند هیچکدام از بازیکنان دل شان نمی خواهد از تیم جدا شوند. ان شاءالله در نیم فصل دوم نتایج خیلی بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیت سعید: تنها تیمی هستیم که تا نیم فصل یک ریال دریافتی نداشتیم، غیرت و تعصب به بازیکنان نفت اجازه جدایی نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: تنها تیمی هستیم که تا نیم فصل یک ریال دریافتی نداشتیم، غیرت و تعصب به بازیکنان نفت اجازه جدایی نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید