ایجاد ایستگاه های خدمات سفر در 90 نقطه از تهران ، برگزاری جشن در 7 نقطه از شهر

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی در 90 بوستان مرکز به منظور خدمات به مسافران نوروزی اطلاع داد.

ایجاد ایستگاه های خدمات سفر در 90 نقطه از تهران ، برگزاری جشن در 7 نقطه از شهر

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، امیر قاسمی روز شنبه در جمع وبلاگ ساعت دیواری گفت: در 90 نقطه از شهر تهران ایستگاه های اطلاع رسانی مستقر کردیم که این ایستگاه ها از 28 اسفند آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی هستند.

او اضافه کرد: در آن نقاط بسته هایی را در اختیار شهروندان قرار می دهند که نقشه اماکن گردشگری شهر تهران، بوستان های منتخب، رستوران ها و تمام اماکنی که مسافران احتیاج دارند و درباره آنها اطلاعات لازم را داشته باشند، داخل این بسته موجود است.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: بعلاوه بروشور مربوط به تورهای تهرانگردی و فهرست تخفیفاتی که از دستگاه های مختلف مانند موزه ها، شهربازی ها، مجموعه توچال، برج آزادی و … گرفتیم، داخل بسته ها جانمایی و به شهروندان ارائه می گردد.

او با بیان اینکه مسافران با ارائه بسته به اماکن از تخفیفاتی که توافق شده استفاده می نمایند گفت: از سوم فروردین در هفت نقطه شهر تهران به صورت پهنه ای و در 22 منطقه مرکز جشن های مفصلی برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایجاد ایستگاه های خدمات سفر در 90 نقطه از تهران ، برگزاری جشن در 7 نقطه از شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد ایستگاه های خدمات سفر در 90 نقطه از تهران ، برگزاری جشن در 7 نقطه از شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید