انتقاد کاپیتان سابق الاهلی از تیم در آستانه ملاقات با استقلال

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، تیم فوتبال الاهلی عربستان در آستانه ملاقات با استقلال در بدترین شرایط فنی و روحی خودش واقع شده است.

انتقاد کاپیتان سابق الاهلی از تیم در آستانه ملاقات با استقلال

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، پس از ناکامی گروس که چندی پیش به عنوان جانشین برانکو در الاهلی انتخاب شده بود کاپیتان پیشین این باشگاه انتقاد تندی از سرمربی و بازیکنان خارجی الاهلی نموده است. این موضوع در آستانه ملاقات با استقلال اختلاف تازه ای در این باشگاه ایجاد نموده است.

یحیی عامر در مورد عملکرد گروس گفت: او انگار خودش به دنبال جدایی از الاهلی بود و باعث شد برکنار گردد. با عملکردی که در بازی مقابل الوحده داشت ، تصمیم ها و انتخاب ترکیب پیغامی برای باشگاه فرستاد که من را برکنار کنید. مربی ای که بخواهد به کار خودش در تیم ادامه دهد چنین عملکردی ندارد.

کاپیتان سابق الاهلی همچنین گفت: مسائل اداری و مسائل دیگری هم در باشگاه داریم. مدیری در تیم نیست که بازیکنان را از این جنجال ها و هیاهوی رسانه ای دور کند. همچنین بازیکنان خارجی ما دور از حد انتظار هستند. به جز عمر السوما هیچ کدام از این نفرات نمی توانند به الاهلی یاری نمایند. نه دجانینی، نه لوکاس لیما و نه حتی سوزا شایستگی حضور در تیم بزرگی مثل الاهلی را ندارند.

الاهلی و استقلال فردا (دوشنبه) در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در کشور کویت به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد کاپیتان سابق الاهلی از تیم در آستانه ملاقات با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کاپیتان سابق الاهلی از تیم در آستانه ملاقات با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید