افتتاح 4 بازار میوه و تره بار در این 4 منطقه تهران ، زمینه صادرات 300 تن پیاز به یکی از کشورهای منطقه

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، در شصت و هفتمین شنبه امید و افتخار 4 بازار میوه و تره بار در تهران به بهره برداری رسید.

افتتاح 4 بازار میوه و تره بار در این 4 منطقه تهران ، زمینه صادرات 300 تن پیاز به یکی از کشورهای منطقه

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری گفت:در 4 منطقه از تهران بازارهای تره بار نو افتتاح و تقدیم شهروندان شد. این 4 بازار در منطقه ها 2، 3، 20 و 22 در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، پاسداران، بزرگراه شهید آوینی و شهرک راه آهن قرار گرفته اند.

او شرح داد: بازاری که امروز افتتاح می گردد، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازارها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره باری شهرداری تهران اضافه نمود:ل نگرگاه گاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری است. اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.

فصاحت با اشاره به اینکه امرچندین تماس داشتیم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم،اضافه نمود: در زمینه های نو مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات 300تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می کنیم و علت آن هم تنظیم بازار و قیمت است. واردات و صادرات انجام نمی دهیم، فقط زمینه آنرا فراهم می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح 4 بازار میوه و تره بار در این 4 منطقه تهران ، زمینه صادرات 300 تن پیاز به یکی از کشورهای منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 4 بازار میوه و تره بار در این 4 منطقه تهران ، زمینه صادرات 300 تن پیاز به یکی از کشورهای منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید