ارشک محبی طلایی شد

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، شب طلایی کشتی ایران با پیروزی ارشک محبی برابر نماینده کشور میزبان و رسیدن به سکوی نخست وزن 92 کیلوگرم تکمیل شد.

ارشک محبی طلایی شد

به گزارش ایرنا، مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف آدینه شب در شهر صوفیه بلغارستان برگزار گردید.

در وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر بوگومیل بونیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. قهرمان ایران در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر روسیف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

محبی در نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با نتیجه 7 بر صفر از سد تاتسویا شیرای دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از ژاپن گذشت و راهی ملاقات فینال شد.

آزادکار کرمانشاهی در ملاقات پایانی در یک رقابت نفس گیر برابر احمد باتایف از کشور میزبان نهاده شد و پیروز شد وی را با نتیجه 6 بر 4 شکست دهد تا شب طلایی کشتی ایران تکمیل گردد.

پیش از محبی، مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد و شاهین بداغی در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا رسیده بودند.

امیرمحمد یزدانی نیز در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز بسنده کرد.

منبع: فرارو

به "ارشک محبی طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارشک محبی طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید