ارتقای درجه شهرداری بجنورد به 11

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، شهردار بجنورد از ارتقای درجه شهرداری اطلاع داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان موضوع ارتقا درجه شهرداری مطرح و پس از موافقت وزیر کشور، شهرداری بجنورد از درجه 10 به درجه 11 ارتقا یافت.

ارتقای درجه شهرداری بجنورد به 11

جواد حمیدی گفت : به طور رسمی درجه شهرداری بجنورد از 10 به 11 یعنی یک درجه کمتر از کلان شهر ها به شهرداری بجنورد ابلاغ شد.

او گفت: معیار درجه بندی شهرداری های کشور معیاری است که از سوی وزارت کشور ابلاغ میگردد و شامل 12 درجه است. درجه یک این رده بندی مربوط به شهرداری های تازه تأسیس است و درجه 12 نیز مربوط به کلانشهر ها از جمله مشهد، اصفهان و تبریز است، که شهرداری بجنورد هم اکنون در درجه 11 قراردارد

او گفت : یکی از تأثیرات ارتقای درجه در حوزه افزایش بدنه سیستم نیروی شهرداری، افزایش کارشناسان و افزایش اداره ها و واحد ها و بعلاوه افزایش تعداد معاونت ها دیده خواهد شد. بدون شک هر چه تعداد واحد ها و کارشناسان و نیرو های زبده شهرداری بیشتر گردد، این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر در بدنه شهرمان خواهد شد و مردم خدمات را بهتر لمس خواهند کرد.

شهردار گفت : بعلاوه ارتقای درجه شهرداری در حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تأثیر مستقیم دارد و علاوه بر این در جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین آلات سنگین خصوصاً ماشین آلات آتش نشانی و تجهیزات و ادوات سنگین آتش نشانی، یاری اعتباری پروژه های ملی مثل طرح پسماند و موارد مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وبلاگ ساعت دیواری خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتقای درجه شهرداری بجنورد به 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای درجه شهرداری بجنورد به 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید