آزمایش ردیاب مبتلایان به کرونا در انگلیس

به گزارش وبلاگ ساعت دیواری، انگلیس این هفته آزمایش برنامه ردیابی کووید 19 خود را آغاز می کند تا بدین ترتیب به کاهش شیوع این ویروس کمک کند.

آزمایش ردیاب مبتلایان به کرونا در انگلیس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعت دیواری به نقل از انگجت، انگلیس این هفته آزمایش برنامه ردیابی کووید 19 خود را شروع می کند.

برای شروع کار، سازمان بهداشت این کشور برنامه را در جزیره وایت به همراه آزمایش های بیشتر و تلاش های گسترده تر برای ردیابی، به صورت آزمایشی انجام می دهد.

خدمات بهداشتی و کارمندان آن در این جزیره از روز سه شنبه به این برنامه دسترسی خواهند داشت. بقیه 140 هزار نفر از ساکنان این جزیره قادر خواهند بود این برنامه را از پنجشنبه بارگیری کنند.

در حالت ایده آل بیش از نیمی از مردم از این برنامه استفاده می کنند، اما مقامات بهداشتی انگلیس به رویترز گفتند تا زمانی که بیش از 20 درصد از آن استفاده کنند، این سازمان قادر خواهد بود تا بینش های مهمی در مورد شیوع ویروس جمع کند.

گروه فناوری NHSX یک مدل متمرکز را انتخاب کرده که در آن لیستی از مخاطبین ایجاد شده از طریق سیگنال های بلوتوث به عنوان نشانه های ناشناس در دستگاه های کاربران ذخیره می شوند. اگر کاربر علائم یا آزمایشات مثبتی داشته باشد، داده ها تجزیه و تحلیل می شود.

در حالی که منتقدین می گویند که این رویکرد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را ایجاد می کند، متیو گولد، مدیرعامل NHSX به رویترز گفت که این گروه حفظ حریم خصوصی را هدف خود قرار داده است.

همین دیروز، فرانسه گفت آزمایش برنامه ردیابی COVID-19 خود را از 11 مه شروع می کند و استرالیا نیز این فناوری را راه اندازی کرده است.

در ایالات متحده، گروهی از سناتورها روی لایحه ای کار می کنند که شرایط لازم برای جمع آوری داده ها و شفافیت در برنامه های ردیابی COVID-19 را معین می کند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آزمایش ردیاب مبتلایان به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش ردیاب مبتلایان به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید