خودرو

قیمت مصرف کننده ساینا اس دوباره گران شد! ، قیمت مهر ماه 1402

قیمت مصرف کننده ساینا اس برای چهارمین بار از مرداد ماه امسال تا به امروز افزایش یافت. این محصول گروه خودروسازی سایپا که چند ماه قبل قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان داشت، حالا به مرز 300 میلیون تومان رسیده است. سایپا هیچ دلیلی برای این افزایش قیمت اعلام نکرد....

11 مهر 1402

چطور با یک خرید به صرفه هزینه های خود را مدیریت کنیم؟

یکی از معضلاتی که با آن روبه رو هستیم مدیریت بودجه و صرفه جویی در هزینه هایی است که ماهانه بابت خرید کالاها پرداخت می کنیم. هزینه های خورد و خوراک، رفت و آمد یا درمان انکارناپذیرند و بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه افراد را به خود تخصیص می دهد اما بعضی هزینه...

6 مهر 1402

تردد خودروهای شخصی در محورهایی از تهران فردا ممنوع است ، دلیل چیست؟

آدینه، آخرین روز شهریور، در همه تهران یک محور به روی خودروها بسته می گردد و فقط مدهای حمل و نقل پاک حق تردد در این محور را خواهند داشت.

30 شهریور 1402

تاریخ شفاهی یکی از قدیمی ترین کوچه های ری ، اینجا سبزیکاری اعتمادی ها بود

کوچه اعتمادی یکی از معروف ترین کوچه های شهرری بوده است. هنوز هم خیلی از اهالی قدیم و تازه از اینکه ساکن این کوچه هستند احساس خرسندی می نمایند.

19 شهریور 1402

عادت های صبحگاهی که به پوست صدمه می زنند

روتین مراقبت از پوست تان شاید کاملاً منطبق بر احتیاج های پوستی تان طراحی شده باشد، اما هنوز این امکان وجود دارد که ندانسته مرتکب اشتباهاتی شوید که شما را از رسیدن به پوستی بی نقص بازدارند.

18 شهریور 1402

ببینید ، آزمایش تصادف کامیون با شاسی بلندهای مختلف ، کدام خودرو مقاوم تر است؟

آزمایش تصادف یکی از مهم ترین تست های فنی خودرو محسوب می گردد و از دید کارشناسان، اتومبیلی ایمن تر است که امتیازات بالایی را در این آزمایش کسب کند.

14 مرداد 1402

رنگی که در پرچم هیچ کشوری یافت نمی گردد!

به پرچم دومینیکا (نباید با جمهوری دومینیکن اشتباه گردد) از نزدیک نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که پرچم دارای یک طوطی با پرهای بنفش است. این پرچم یکی از تنها دو پرچم در دنیا است که دارای رنگ بنفش است.

1 مرداد 1402

کشتی گرفتن با تمساح ها و کروکودیل ها

شما هیجان را در چه می بینید؟ در بالارفتن از آسمانخراش 100طبقه یا صخره نوردی برای رسیدن به بلندترین قله؟!

21 تیر 1402

تصاویری عجیب از کم ارتفاع ترین خودروی جهان

گروه ایتالیایی کارماگدون (Carmagheddon) که در زمینه تغییر و تبدیل خودرو ها فعالیت می کند، طی یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ یک دستگاه فیات پاندا از نسل اول آن رفته است. کارماگدون بدنه این خودرو را از زیر پنجره ها نصف کرده و چیزی که با عنوان کم ارتفاع ترین...

14 تیر 1402

رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد، عکسدکمه مرگ؛ دکمه ای که در تاریخ دفن شد!هوش مصنوعی در مرسدس بنز چه کار می کند؟

کوچکترین عضو شاسی بلندهای لوکس هونگچی، یعنی HS3، قرار است جای خالی SUV کامپکت را در سبد محصولات این شرکت پر کند.این خودرو ارزان ترین SUV این شرکت محسوب می شود.

12 تیر 1402

برترین پارک های آبی در استانبول

اگرچه استانبول شهری تمام فصول است، اما تابستان های آن جذابیت دیگری نیز دارد و آن سواحل و پارک های آبی استانبول است که این شهر را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای تابستانی تبدیل می نماید. در ادامه به معرفی بعضی از برترین پارک های آبی در استانبول می پردازیم...

31 خرداد 1402

خطیبی سرمربی مس کرمان شد

سرمربی اسبق تراکتور تبریز پس از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل راهنمایی مس کرمان را برعهده گرفت.

29 خرداد 1402

داستان دو شهر؛ از میدان سرخ تا موزه هرمیتاژ

روسیه با قلمرو وسیع و میراث فرهنگی غنی خود در سال های اخیر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب ظاهر شده است. شهر های مسکو و سن پترزبورگ، دو گوهر درخشان روسیه، توجه مسافران را از گوشه و کنار دنیا به خود جلب نموده اند.

25 خرداد 1402

قدرت این تویوتا یاریس 3برابر شده است!

GR یاریس یک موتور سه سیلندر 1.6 لیتری دارد که اکنون با تیون سنگین یک شرکت استرالیایی، قدرتی سه برابر را در اختیار راننده قرار می دهد.

12 خرداد 1402

سلطان سبیل ایران ؛ مردی با سبیل های یک متر و نیمی! ، سبیل هایم موقع خواب زیر بالش گیر می نماید ، این سبیل ها سبیل های الواتی نیست

ایرانی ها هم سرشان درد می نماید برای سوژه سازی؛ نمونه اش همین فضل الله بیرانوند خودمان، معروف به فضلی سبیل؛ مردی با سبیل بلند و عجیب و غریب.

11 خرداد 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، جزییات تازه درباره فرآیند ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه فروش

مهدی تقدسی در یک برنامه تلویزیونی اضافه نمود: تا به امروز 300 هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو 5 اولویت خودرویی خود را انتخاب نمایند.

6 خرداد 1402

آغاز هفتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین از امشب در یاسوج

ایسنا/ براساس گزارشهای منتشر گشته، آغاز هفتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین از امشب در یاسوج صورت می پذیرد.

4 خرداد 1402

ازمیغان ؛ روستایی کویری که هم نخلستان دارد هم شالیزار!

خبرنگاران: باور می کنید وسط کویر شالیزار ببینید. اقلیم ایران این است دیگر! ازمیغان بهشتی است در توابع شهرستان طبس که وسط کویر جاخوش نموده است .

2 خرداد 1402

چرا برای تامین برق مورد احتیاج کل دنیا یک مزرعه خورشیدی بزرگ در آفریقا نمی سازیم؟

اقیانوس اطلس نیز با گرد و غبار صحرای بزرگ آفریقا تغذیه می گردد. شن غنی از مواد مغذی آن به شکوفایی جلبک ها یاری می نماید. جلبک ها نقش مهمی در فراوری اکسیژن دنیا دارند، از این رو، ممکن است با کاهش سطوح اکسیژن نیز روبرو شویم...

24 اردیبهشت 1402

انتشار نخستین تصاویر رسمی از ال 90 ایرانی

اولین تصاویر رسمی از کادیلا (P90) یا همان ال 90 ایرانی به وسیله پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول نو گروه سایپا آشنا خواهیم شد.

24 اردیبهشت 1402
تعداد: (170)